:lol: We hebben van de werkgever onze plek toegewezen gekregen. Zonder veranderingen wordt het Brisbane! Spannend hoor. We zijn er wel een keer geweest, maar dat was een paar dagen, het regende en alles was dicht en geen mens op straat. Dus echt veel hebben we niet meegekregen van de stad. Sander gaat eerst in training op het kantoor in Sydney en daarna naar Melbourne waarna we in Brisbane geplaatst worden. Dan kunnen we op zoek naar een huisje. We zullen wel even moeten zoeken want we nemen onze hond mee. Sander vertrekt in januari en ik volg daarna met onze Balou.
Het kantoor van mijn man zit in de wijk Spring Hill. Misschien heeft er iemand al een leuke suggestie waar het leuk wonen is met een hond. Want ik heb al op diverse sites gezien dat er enorm veel "suburbs" zijn. En is de beste manier om een woning te vinden, internet in de gaten te houden, bv ourbrisbane.com of je wensen bij diverse makelaars achter te laten?
Mochten jullie tips hebben horen wij het graag.
Groetjes,
Suus
Het kantoor van mijn man zit in de wijk Spring Hill. Misschien heeft er iemand al een leuke suggestie waar het leuk wonen is met een hond. Want ik heb al op diverse sites gezien dat er enorm veel "suburbs" zijn. En is de beste manier om een woning te vinden, internet in de gaten te houden, bv ourbrisbane.com of je wensen bij diverse makelaars achter te laten?
Mochten jullie tips hebben horen wij het graag.
Groetjes,
Suus