We hebben een case officer!

Jacob en Marije

New Member
Aan alle GSM aanvragers op de CSL!! We hebben een case-officer  :happysun:
Ben helemaal door het dolle heen! Onze case-officer heeft gevraagd om de VOG dus het eind is in zicht.
He he...

Zo! Das lekker nieuws! Nog even je VOG aanvragen (en medicals nog?) en dan zit het er op! Kan het echte avontuur gaan beginnen!

Gefeliciteerd!!!!  :grin: :lol: :grin: :up:

Groeten,

Leon en Chantal

Proficiat Jacob en Marije!
Ik zie dat jullie de aanvraag in Dec 2008 hebben gedaan.... mmm dat is minder, voor ons dan. Ik dacht dat ze al een stuk verder waren.Dan weet ik dat wij nog een lange tijd kunnen wachten  :-(

jippie!!! proficiat!!!

:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Ja het wordt nu echt spannend! Medicals hebben we al gedaan, nu nog de VOG aanvragen.. Hopelijk lukt dat binnen 28 dagen.
Verder hoop ik niet dat ze nog meer informatie willen, want volgens mij hebben we alles aangeleverd.
En dan... wachten op het visum!!
Wist niet dat dit al zo spannend zou zijn.. dat hele emigreren wordt dus nog wat..
Zijn er nog meer GSM 175 aanvragers die op de CSL staan die een c.o hebben??

Heel goed nieuws! Dan hoop ik dat ik ook vlug aan de beurt kom want ik heb 7 sept 2008 mijn visum aangevraagd...

Goede hoop voor al die wachtende!

Succes met de afhandeling...  :up:

Gr Roland

[quote author=Rol link=topic=10346.msg146039#msg146039 date=1251921679]

Heel goed nieuws! Dan hoop ik dat ik ook vlug aan de beurt kom want ik heb 7 sept 2008 mijn visum aangevraagd...

Goede hoop voor al die wachtende!

Succes met de afhandeling...  :up:

Gr Roland
[/quote]

Als je niet op de CSL staat.. moet je misschien nog heeel lang wachten...

Ik sta inderdaad niet op de CSL lijst en wacht al sinds 1 Juli 2008. Ik verwacht eerlijk gezegd niet voor Juli 2010 mijn visum te hebben. Dus zonder CSL kan het inderdaad lang duren.

inderdaad zonder CSL duurt het tegenwoordig ongeveer 2 jaar...
maar ja niks aan te doen...geduld wordt beloond :up:

hi,
Ik las dat je een application hebt gedaan als speech pathologist! Hoe is dat gegaan? Ik heb mijn assessment bij de SPA liggen voor goedkeuring. Heb jij dat al gedaan? Het wachten duurt lang.....Ben erg benieuwd naar je antwoord.  groetjes,
Miranda

Back