We hebben een caseofficer!!

Melissa

New Member
Hoera...

Geduld is de kunst van het hopen, zo wordt gezegd. Maar het geduld was bijna op.... en dan opeens zij er na 13 maanden! De case officer. We zijn natuurlijk blij en ook een beetje opgewonden. Goed nu druk aan de slag met de verschillende formulieren. :lol:

Groetjes,
Melissa

Heel mooi... en ook fijn om te ontdekken dat ze nu dus met de 175's al in februari van 2008 zitten.... Dat begint eindelijk op te schieten!!!!

Sacha

en mag ik vragen welk visum jullie hebben aangevraagd?
ik zit nog een beetje te twijfelen hoe snel ik die van mij wil aanvragen, maar als de wachttijd zo lang is, doe ik hem volgende week de deur uit! 

(ps: ik heb een beroep op de MODL lijst)

Natuurlijk mag je dat vragen. We hebben een 175 visum aangevraagd op papier in samenwerking met Rob vanM2A. Mijn man is programmeur dus ICT professional en we staan dus op de CSL. Ik ben voor de aanvraag van geen enkele waarde.

Groetjes!
Melissa

Ik ook niet voor die van ons... maar in z'n eentje had hij het nooit gered  :lol: Wij zijn "de vrouw achter de man" en vlak ons niet uit!!!!

Sacha

:up: super goed dat je nu een CO hebt!!!  :up:

nu nog even de laatste dingetjes regelen en eindelijk wordt het lange wachten dan beloond......

Groetjes, Stefan.

[quote author=wenkah link=topic=9885.msg135062#msg135062 date=1237844590]
ik zit nog een beetje te twijfelen hoe snel ik die van mij wil aanvragen, maar als de wachttijd zo lang is, doe ik hem volgende week de deur uit! 
(ps: ik heb een beroep op de MODL lijst)
[/quote]

Nou, als ik jou was zou ik het sowieso zo snel mogelijk doen. Aldus een oud (maar waar) Oud Hollands spreekwoord: Hebben is hebben en krijgen is de kunst!!

Hallo Melissa,

Gefeliciteer met jullie CO!  Nu kunnen jullie eindelijk verder, succes  :up: met de volgende fases!

Groetjes,
Susan

hmm. Ok dan. Ik ben zelf ook programmeur, dus dat betekent dat ik hem heel snel ga aanvragen! :)

Back