We hebben een eigen bedrijf hoe moet dit nu met de TRA ?

TEAM

New Member
Beste OZ-liefhebbers,

We zijn druk bezig met het vergaren van bewijzen van het werkverleden
van mijn man. Hij is al ruim 15 jaar schilder en heeft voornamelijk voor
schildersbedrijven gewerkt.
Sinds 2002 heeft hij een eigen schildersbedrijf (ZZP-er).
Weet iemand dmv ervaring of heeft iemand een tip hoe dat wij dit moeten aantonen bij het leveren van documenten ed voor de Skills Assesment van de TRA ?

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken !

Greetz,

Amy
 
TEAM said:
Beste OZ-liefhebbers,

We zijn druk bezig met het vergaren van bewijzen van het werkverleden
van mijn man. Hij is al ruim 15 jaar schilder en heeft voornamelijk voor
schildersbedrijven gewerkt.
Sinds 2002 heeft hij een eigen schildersbedrijf (ZZP-er).
Weet iemand dmv ervaring of heeft iemand een tip hoe dat wij dit moeten aantonen bij het leveren van documenten ed voor de Skills Assesment van de TRA ?

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken !

Greetz,

Amy

Hoi,

Wij zijn er ook mee bezig en je kunt het ook vinden op de site van de TRA.

Kamer van Koophandel uittreksel, van begin van inschrijving tot nu. Diploma's, jaarrekeningen, brief van de accountant of administratiekantoor. Belastinginschrijfnummer. Verder getuigeschriften van bedrijven, waar jullie in opdracht voor werken, je hebt er minimaal3 nodig, plus hetzelfde voor wat je inkoopt, waar jij klant van bent. Bijvoorbeeld, waar je de verf vandaan haalt, materialen. Plus een beschrijving over je werk en of je personeel hebt. Overeenkomst met de bank. en dan alles laten vertalen.
Bij de KvK kun je ook een internationaal uittreksel aanvragen. Scheelt dat ool weer.

Al het bewijs wat je maar kunt aanvoeren erbij doen, beter te veel dan te weinig. Plus zelf een CV in elkaar zetten en dan lekker uitgebreidt.

Heel veel succes en als je nog vragen hebt, dan hoor ik graag van je.
 
Back
Top