We hebben het visum!!!!!!!!!!!!

Jannic

XPdite Sponsor
Na bij 2 jaar diploma's verzamelen, RPL schrijven, wachten, Visum aanvragen, wachten, medische test en vog en wachten kregen we vanmorgen toch nog sneller dan gedacht het bekende telefoontje van Rob dat na alle inspanningen het visum het is!!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

Ongeloof, nu al, echt wel; ja het is er!!!!! :cool:

In al die tijd ook veel gelezen op het forum, veel opstoken en nu verder met de laatste stappen.
Huis verkopen, verhuizer regelen, baan opzeggen en gelijk maar kijken of we al een nieuwe baan daar kunnen regelen........ maar eerst bubbels drinken!!!!!!!

Forum bedankt voor al jullie info waar we nog graag gebruik van maken komende tijd en ook Rob & Marijke van Move2australia bedankt voor alle inspanningen!

Jan & Nicole

Joepie de poepie!!! :up:

Gefeliciteerd met het visum!!!! Geniet er maar van. :lol:

Ps Hopelijk duurt die van ons ook niet zolang meer want we gingen redelijk gelijk op!!!

Groetjes Markus en Jeannette

:dance: :dance: :congrats: :happy: :happy: :plane:

Onwijs gefeliciteerd! Geniet lekker en succes met de laatste loodjes...

Groet Rog

Van harte!!! Well done, op naar het beloofde land. Succes met de rest van de voorbereidingen en leg dit moment of gevoel vast als je kan, fijn om af en toe op terug te grijpen wellicht de komende tijd.
Groet, Fae

Van harte gefeliciteerd :up: en veel succes met alle voorbereidingen voor het vertrek.

Magda en Jan

Bedankt voor jullie leuke reacties!! :grin:

Vanmiddag al langs wat makelaars gelopen om een afspraak te maken dus ook dat is in gang gezet.

Maar goed dat ik vandaag niet aan het werk ben geweest want ik betwijfel of er iets uit mijn handen zou zijn gekomen.

Nou, verder met mijn hoofd in de wolken en na de koffie.............bubbels :evil:!!!

Groet,

Nicole

Hi,
Van harte gefeliciteerd.  :happysun: Nu nog even snel het huis verkopen en dan  :plane:

Groetjes,
Steef & Moon

ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie visum. heel veel plezier maar ook succes met alles wat komen gaat.

weten jullie al waar jullie je gaan vestigen in australie.

groetjes lisette

De eerste nevel is gedaald. Ik heb de eerste nacht (ondanks de drank) 's nachts al last gehad van tobberijtjes zoals wat moet er allemaal nu gebeuren. Maar ook daar had ik al op het forum over gelezen dus ik weet al wat bij sommige van jullie heeft gewerkt. Tot nog toe heeft de kop rooibos thee bij mij gewerkt.

Het hotel in Berlijn is geboekt en de 27e april gaan we de stickers halen.

We hopen het huis toch wel redelijk snel te kunnen verkopen (wie niet natuurlijk) en midden oktober richting Brisbane te gaan.

Ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen!

Groet,
Nicole

Back