We hebben het voor elkaar! ( + bedank Move2Australia )

Rene & Ilse

Member
Eindelijk na een hoop papierwerk ingevuld te hebben en wachten op goedkeuring van ons visum hebben we hem eindelijk binnen!

16 Februari belde Rob Breumelhof ons op om het goede nieuws te vertellen!
En OOOOO wat zijn wij blij dat onze droom nu echt werkelijkheid word!!

Alles is prima verlopen en dit allemaal dankzij Move2Australia!
Rob en Marijke ontzettend bedankt voor jullie inzet en steun tijdens dit proces, het had niet beter kunnen verlopen!
Al met al viel het ons erg mee hoelang het uiteindelijk heeft geduurd!
Vanaf begin 2010 zijn we begonnen met de aanvraag via Move2Australia en vanaf begin 2011 lagen onze papieren bij de emigratiedienst in Australie.
Wij zouden niemand beter kunnen aanbevelen om je te laten begeleiden in het emigratieproces naar Australie dan Move2Australia!
Nogmaals bedankt!

Onze huizen zijn verkocht (gelukkig in deze tijd en voor een degelijke prijs) en zitten op dit moment op een zolderkamer bij Ilse haar moeder zodat we de laatste paar maanden voor ons vertrek nog lekker kunnen sparen!
28 Februari is de overdracht van ons huis en kunnen vanaf dat moment lekker alles gaan plannen en regelen voor onze toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Ilse & Rene

Een mooie oplossing om te sparen! En wanneer staat de enkele reis gepland?

Hey Sascha,

Hebben zo een beetje eind Augustus in ons hoofd, kunnen we nog mooi even sparen, Ilse haar verjaardag hier in NL vieren en afscheid nemen van de familie hier.
Dan zitten we hier met de zomer en komen zo in de lente aan in Australie :) ideaal.

Mvg,

Ilse & Rene

Wat een super nieuws! Spannend nu het echt gaat beginnen.

Geniet nog effe van jullie laatste maanden in NL, en alvast veel geluk en plezier in Perth!:up:

Gefeliciteerd! Heh, straks zit Perth vol met NL- en BE-expats!
wink.gif

Wow, van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat jullie ook je huizen al verkocht hebben, zeker in deze tijd! En jullie komen naar Perth? Gezellig!

Eind augustus is inderdaad een mooi moment. Wij zijn half april gegaan en gingen hier de winter in na een hele heftige winter in NL. Nu was de winter hier dat jaar beter dan de zomer in Nederland, maar goed, als ik de keus had zou ik ook in de lente gaan.

Veel plezier nog dit half jaar in NL en tot snel in Perth!

Groet, Annemarie

Gefeliciteerd. Wel een luxe positie dat je meerdere huizen verkocht hebt. Sommigen hebben al moeite met 1 :wink:

Super goed nieuws voor jullie, gefeliciteerd!
Hopelijk zal het ons ook zo vlotjes verlopen, netjes gedaan in 1 jaar tijd!
Wij hebben sinds jan contact met M2A, dus wie weet...in 2013:)

Dani & Roy: Bedankt! dat gaat zeker lukken! :)

AlexHRG: Dat zit er inderdaad dik in ;) word nog gezellig daarzo haha

Annemarie:
Ja wij zijn heel blij dat we onze huizen hebben kunnen verkopen, hebben er echter geen winst op kunnen maar goed daar is de tijd op het moment ook niet naar en wij zijn al lang blij dat we niet met dikke schulden zitten.
Word inderdaad omgeving Perth omdat we daar veel familie hebben zitten en het wel zo gezellig is als je al wat bekende mensen om je heen hebt om je in te burgeren ;)

Zwerver: Bedankt!

Tommy_k: We hebben inderdaad veel mazzel gehad met de verkopen :)

Lotus: Hartstikke bedankt!

Familie D: Bedankt! :) Ik zou geen beter bedrijf kunnen bedenken dan Move2Australia. Als ik het weer zou moeten doen zou ik zonder twijfel weer voor Rob & Marijke kiezen, alles is zo perfect verlopen, en ze hadden/namen alle tijd om de vragen e.d. te beantwoorden. Bij Move2Australia zitten jullie zeker goed! Succes!

Steven: Bedankt! wij zijn dan ook heel erg blij dat we de huizen hebben kunnen verkopen voor een redelijke prijs in slechtere tijden.

afterbang: Bedankt!

Gefeliciteerd!

En altijd handig om al familie om je heen te hebben. Hadden wij ook en het scheelt enorm met alles regelen in het begin!

En de laatste (drukke) maanden vliegen voorbij...

Tot snel! ;)

Groeten,

Leon en Chantal

super gefeliciteerd met jullie visum :up:

en nu lekker genieten van de laatste "zomer" in Nederland

En jullie hebben zeker gelijk bij Move2Australia zit je zeker goed, eerlijk en duidelijk en als ze zeggen dat je in aanmerking komt voor een visum dan is dat ook zo :up: :up: .
En familie D. Wij duimen met jullie meer

Crazy Kangaroo: Bedankt! en zeker heerlijk om familie er bij te hebben ;)

Rene Sas en Rensa:
Ja inderdaad moeten we maar zien hoe de zomer hier word ;) daar is volgend jaar geen twijfel over mogelijk of deze er is of niet :)

Heb Rob nooit ontmoet maar hij moet heeft zijn hart en kennis op de juiste plek hebben.
Ik ben via migration bureau Amsterdam, veel achteraan , bellen en zelf regelen en kostte me een rib uit mijn lijf....pain in the ass dit bureau.

Misschien word het tijd op een speciale Topic op te starten voor Rob.
Genaamd "Move2Australia by Rob Breumelhof".....
Hier komen dan toch alleen maar complimenten en info terecht voor en van dit kleurrijk bureau.
Heb in al die tijd nog nooit iets anders gehoord dan alleen maar goeds over dit emigratie bureau.

Petje af mate,

"Zwerver"als je nuchter bent van je visa grant feestje.. Maak eens een extra rubriek aan :up:

Jack :evil:

Nice! Idealiter zouden we dan ook gegaan zijn...

Have fun de laatste maandjes hier in NL :)

Back