WE HEBBEN ONS VISUM!!

Jacob en Marije

New Member
Kijk ik eerst op xpdite.. om te kijken of er nieuws is.. Dan rustig check ik de online electronic application status.. denk ik.. zal toch wel niet veranderd zijn.. maar dan klik ik op 'view entitlement details' en dan::dancing: :happysun:

Current date and time Thu Sep 24 18:06:53 EST 2009  Visa class/subclass VE 175 Visa description RESIDENT Visa applicant Primary Visa status In Effect Visa grant date 24/09/2009 Visa expiry date 24/09/2014 Enter before date 23/07/2010 Entries allowed Multiple entries to and from Australia during the validity of your visa Must not arrive after 24/09/2014 Period of stay Indefinite Visa type Permanent resident Included in this visa Visa conditions.

we zijn dus superblij!!!!!!!!!!!!!! Nu dus het huis verkopen!
Ozzie, here we come! :plane: :plane:  

Heee goed zo Jacob en Marije! Ik dacht al, dat moet nu toch voor jullie ook zo ver zijn.En jawel, nou van harte hoor!  :up:

groetjes Ingrid

[glow=red,2,300]GEFELICITEERD!!!11[/glow]

Zo ging t bij ons ook precies! Leuke verrassing als je t niet verwacht.

Daar moet op gedronken worden  :up:

Dus jullie Joinen de club ook!!! SUPER GEFELICITEERD!!!  :balloons:

Als jullie het net zo gaan vieren als wij afgelopen weekend dan vloeit er straks heel wat  :drink: :drinking: :cheers: :dancing: :cheers: :drink: :drinking:
Weten jullie al een beetje waar je heen wilt?
Succes met de verkoop en misschien wel tot ziens in OZ!

[quote author=stefmar link=topic=10436.msg147209#msg147209 date=1253801279]
Dus jullie Joinen de club ook!!! SUPER GEFELICITEERD!!!  :balloons:

Als jullie het net zo gaan vieren als wij afgelopen weekend dan vloeit er straks heel wat  :drink: :drinking: :cheers: :dancing: :cheers: :drink: :drinking:
Weten jullie al een beetje waar je heen wilt?
Succes met de verkoop en misschien wel tot ziens in OZ!

[/quote]
Het komende weekend zal er heel wat  :cheers: genuttigd gaan worden!! Wij gaan eerst een paar maandjes rondtrekken met een camper, omdat ik nu nog niet weet waar we ons willen gaan vestigen.  Ondertussen) gaan we kijken waar we willen wonen. Hangt ook af waar we een baan kunnen krijgen én waar we ons lekker voelen. Dus nu gaan we op zoek naar een mooie camper via internet.  Zijn er nog mensen op het forum die ook eerst hebben rondgereisd (met kinderen??). Die smile gaat niet van onze gezichten voorlopig!

Zodra het huis is verkocht gaan we weg.  Dat wordt nog even spannend in deze tijd.. maar we hopen het allerbeste. We moeten in elk geval voor 23 juli 2010 vertrokken zijn. Raar idee zeg, het is eindelijk zover! Zolang op gewacht en nu mogen we gewoon weg. Heel vreemd gevoel, moet ik zeggen. We zitten nu na te denken hoe we dit definitieve nieuws aan iedereen moeten vertellen, al weet iedereen dat we er mee bezig zijn. Ik kan het wel van de daken roepen, tegelijk wetende dat mijn familie en vrienden het toch heel anders zullen beleven als wij...
Wat zijn jullie ervaringen??

Back