"We regret to inform you that your visa has been denied"........................

Wally78

New Member
ja dus.........

Nu dus een keertje slecht nieuws in deze rubriek, komt weinig voor maar toch......

het duurt voor mij even wat langer tot ik in australie ben. Ik had aangevraagd als voormalig bewoner, ik voldeed overal aan behalve dus dat ik voor hun niet genoeg contact had gehouden met vrienden en (zo goed als) familie daar.

Balen! Nu dus maar weer een nieuwe aanvragen, deze keer een skilled independant visa, ze komen daar veel plaatwerkers tekort dus..... dat komt voor mij goed uit!

Eerst maar weer es op vakantie erheen voor een maandje...........


Groetjes Mark
 
#%^&*(@ :bangingdoor:

Jezus wat een verhaal weer, balen zeg! Maar goed, je hebt in ieder geval nog een alternatief achter de hand, het is gelukkig niet je laatste kans.......

You're gonna be fine.......op naar de skill assessment dan maar :up:

Succes!

Gr. Sab
 
Dat is wel even balen zeg!!  :cry:met de nadruk op even, want je hebt gelukkig nog een optie open staan. Met een maandje vakantie er bij is de tijd tot dat visum ook weer voorbij voordat je het weet :up:
Succes met de skill assessment dan maar

Gr Wilbert
 
:devil: Ik kan mij voor stellen hoe jij je voeld
Als je de vloeken weg laat heb je niets gezegd :x
Ik heb alle begrip dat ze streng beleid voeren, maar er zijn momenten dat
je toch vraagtekens zet.

Kop op, uithuilen en opnieuw beginnen. :up:
 
Heel veel succes Mark, je hebt in ieder geval de juiste mentaliteit, niet opgeven gewoon een nieuwe weg proberen.

Wens je een fantastische vakantie toe!

All the best
Syl
 
Hoi hoi
Jeetje wat een rot nieuws. Dat is zo'n beetje "the worst nightmare"van elke emigrant in spé...
Gelukkig heb je nog een anderen optie :up:
Veel succes.
gr Bear
 
sheet metal worker staat in ieder geval op de MODL toch!!!!

Succes he en kop op!!!!!!!

:up: :up:

Groetjes Miranda
 
Dat is mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :cry: :cry: :cry: :cry:
Maar de deur is nog niet gesloten, ik neem aan dat je nog de kans hebt om te proberen
Succes en sterkte

Gr
Citavm
 
Dit is mooi balen!But cheer up: in ieder geval heb je nog een mogelijkheid om alsnog aan een visum te komen.
Veel succes, Chantal
 
Voormalig bewoner? Hoe lang heb je er gewoond dan? Ik ben verder niet nieuwschierig of zo hoor  :roll:
 
[quote author=Fletch link=topic=1812.msg16825#msg16825 date=1117581000]
Voormalig bewoner? Hoe lang heb je er gewoond dan? Ik ben verder niet nieuwschierig of zo hoor  :roll:
[/quote]

Ik heb er zo'n jaar of 13 gewoond, tot 1992, tot mijn spijt laten ze me er niet zo makkelijk meer in!
 
vooral de moed niet laten zakken......je komt er wel!!!!!

    "we will never surrender!!!!!" (winston churchill)

miel
 
Back
Top