we weten het nog niet

tymen-hein

New Member
Daar was was ik weer,

Ik had een heel ander breicht klaar maar kennelijk had ik gedubbel-klikt.

Ik wilde nog even weten hoe de koopkracht ich verhoudt tussen het Nl en het Australische salaris?
wat doet een huurhuis in de omgeveing van Canberra of Sydney?
wat doet een leuk huurhuis voor een modale toekomstige Australier ??( want meer wordt het niet)

In ons geval is gesproken over;
1. een 457 visum met een sponsoring voor 4 jaar en daarna verlengen;
2. een employer nomination scheme ( 121), possible Regional Sponsorship ( 119) for permanent entry involving a nomination.

Zijn jullie er nog.

Ik ben de weg even kwijt. Ik heb wel booklet 5 gedownload maar het leest net niet lekker weg.

Ik hoop dat jullie wat meer weten over de bovenstaande kretologieën.

groetjes en tot horens

Erik
 
hoi Erik,

Ik kan alleen wat melden over het Employer Nomination Scheme, wij zijn n.l. bezig zo'n visum te bemachtigen. Een bedrijf in Australië moet dan bereid zijn je een contract aan te bieden voor minstens 3 jaar, maar het is dan wel een vereiste dat je bepaalde 'skills' hebt. Dat ze zo'n persoon niet tussen de lokale bevolking hebben kunnen vinden. De rest van je vragen zullen gauw beantwoord worden door medeforumleden, succes!!!  :mrgreen:
 
Hoi,

Bedankt voor je antwoord.Ik had al wel begrepen dat je iets extra's moet brengen voor een employer nomination Scheme. Zo's persoon als mij vinden ze niet tussen de locale bevolking ( lucky them  :-D ). Nu maar kijken of ik iets extra's kan brengen.

We wachten rustig af wat andere forumleden eventueel te melden hebben.

groetjes. :)


[quote author=leena link=topic=866.msg6721#msg6721 date=1104047113]
hoi Erik,

Ik kan alleen wat melden over het Employer Nomination Scheme, wij zijn n.l. bezig zo'n visum te bemachtigen. Een bedrijf in Australië moet dan bereid zijn je een contract aan te bieden voor minstens 3 jaar, maar het is dan wel een vereiste dat je bepaalde 'skills' hebt. Dat ze zo'n persoon niet tussen de lokale bevolking hebben kunnen vinden. De rest van je vragen zullen gauw beantwoord worden door medeforumleden, succes!!!  :mrgreen:
[/quote]
 
Back
Top