we zijn er ! Byron Hinterland!

Iris

New Member
We zijn er dan eindelijk. Vrijdag 2 september hebben het vliegtuig genomen naar Oz.  We hebben een week in Toowoomba gelogeerd en nu zitten we in Byron Bay, nog even vakantie te vieren. Volgende week op zoek naar een vaste woonplek!

Groetjes Iris

ps: iedereen bedankt voor al jullie info!
 
Welkom!

Sla je kamp op in het Byron's achterland? Mogen wij dan ieder weekend bij jullie op de koffie komen?  :lol:
 
Hey Iris

Leuk te horen dat je goed aangekomen bent.
Je begint direct errug relaxed, daar in Byron Bay, he? Nu nog een dagje Nimbin  :roll:  erbij en je kunt er tegenaan. Heel veel succes en ik hoop dat jullie een mooie woonplaats zullen vinden  :up:


groetjes
 
Wij hopen meer te horen van jullie over Byron Bay. Het ziet er goed uit.

Heel veel suk6 van ons.

Rene
 
Nu nog een dagje Nimbin    erbij en je kunt er tegenaan
Ligt een beetje aan "waar tegenaan" ik vind het zelf een beetje een "rampgebied" daar. don't get me wrong the omgeving is absolutely schitterend!!! Maar ik weet niet wanneer je voor het laatst in de hoofdstraat bent geweest :)

Groetjes
Syl
 
Nou, dat was in, huh,  :roll: 2000. Hoezo, is er iets gebeurd?

Is trouwens ook maar bij wijze van spreken, hoor. We werden toen al een beetje belaagd door blowende locals die zo nu en dan knap opdringerig konden worden als Jan weer eens z'n pude shag te voorschijn haalde (rookt nu gelukkig niet meer).  Als je dat tenminste bedoelt. Of is er iets anders door de dorpsstraat geraasd?
 
Back
Top