We zijn er weer!

Martens73

Active Member
Hallo allemaal,

2 jaar terug hadden we ons al voorgesteld onder de naam Bettygoesgreen. Jammer genoeg kunnen we niet meer via deze naam op het forum inloggen dus hebben we een nieuw profiel aangemaakt.
Wij zijn Betty en Ro, hebben een zoontje Pip die bijna 4 jaar word en een dochtertje Sky, zij is net 1 jaar geworden.
We zijn al jaren bezig met getting ourselves to Oz en nu eindelijk zijn de eerste echte stappen gemaakt.
2 jaar terug hadden we een kansbeoordeling laten doen door M2A, deze was positief en we wilde de verdere procedure zelf gaan doen.
We waren druk bezig met het verzamelen van alles voor de TRA Assesment wanneer we opeens te horen kregen dat je niet meer op werkervaring alleen (pathway D werd geschrapt) door de assesment kon komen. Arrggghhhh!!!!
Ro moest weer terug naar school! Dit was best pittig gezien Ro 3 maanden onbetaald verlof moest nemen om zo als leerling zijn praktijk gedeelte te halen.
Anyways... 15 juli ontvangt hij zijn diploma Timmerman en we hebben zojuist het contract met M2A getekend! We zagen het niet meer zitten om na al deze jaren en tegenslagen de procedure zelf te doen. Dus, nu is het begonnen... we zullen onze stappen met jullie delen.

Smiles :smile: :smile: :smile: Betty en Ro

Welkom op het forum! Spannende tijden voor jullie dus, ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen allemaal dus hou ons maar goed op de hoogte:)

Welkom en succes met alles! Wel knap dat je na al die jaren toch nog het papiertje gaat halen!!

Hoi Betty en Ro,
wat een spanning allemaal! Ik hoop dat M2A jullie visum zonder al te veel tegenslagen kan regelen!
Weten jullie al waar jullie naar toe willen?
Ik vind Sky echt een super naam!!!! Zit zelf altijd te denken hoe ik mijn kinderen later zou willen noemen, en als ik dan in Australie zou wonen, zou het Jake (voor jongen) en Sky (voor meisje) worden  :up: Is jullie Sky een meisje of jongen?
Heel veel groetjes

:hi: terug Betty en Ro

Balen is het als er iets veranderd terwijl je bezig bent voor het visum... dat hebben meerdere hier meegemaakt. Maar goed dat jullie er weer voor gaan! Succes  :up:

Thanks for the warm welcome!

Gwen, je wij vonden de naam Sky voor ons dochtertje ook super! Je vroeg ook waar we willen gaan wonen, we zijn een stel moderne hippies, dus we zouden het geweldig vinden om in de omgeving van Byron Bay te mogen wonen!
Heb al wat jaartjes in Oz doorgebracht en we worden toch steeds weer naar 'The most easterly point of Australia' toegetrokken. 
Nogmaals bedankt voor de leuke berichtjes en zekers tot snel!

Smiles, Betty

[quote author=Martens73 link=topic=10156.msg141430#msg141430 date=1245960180]
om in de omgeving van Byron Bay te mogen wonen!
[/quote]

Geen Nimbin  :lol:
Ballina is trouwens ook een leuke stad!

[quote author=alieNL link=topic=10156.msg141436#msg141436 date=1245965936]
[quote author=Martens73 link=topic=10156.msg141430#msg141430 date=1245960180]
om in de omgeving van Byron Bay te mogen wonen!
[/quote]

Geen Nimbin  :lol:
Ballina is trouwens ook een leuke stad!
[/quote]

:grin: Nimbim is iets te voor ons! Wel leuk om langs te gaan, maar wonen :wink: Ballina zaten we inderdaad meer aan te denken, of Lismore, Lennox Head, etc...  :up:

Idd hele mooie plaatsen! Lismore is ook een mooie stad, maar niet aan het strand + ze hebben de afgelopen 2 jaar al een aantal 'rampen' meegemaakt (een soort van cyclone door de stad, wateroverlast al een aantal keer etc.).
Ballina daar en tegen ligt aan het water. Tussen deze twee steden in liggen ook een aantal hele leuke dorpjes  :grin:

Mijn (verre) familie woont tussen Ballina en Lismore, en ik heb zo'n 3 maanden bij hen gewoont en in de omgeving gewerkt. Dus ken de omgeving vrij goed. Lennox Head is ook ontzettend mooi! Ook een leuk plekje om te surfen. Ik vind the lake aldaar geweldig om in te zwemmen!

Hi,

Heb alles een beetje doorgelezen.
Heb reuze respect voor jullie ,als je de "meeste" ziet hoe ze erdoor heen komen dan denk je van 'waarom hebben wij dat weer'.
Keep going, you'll get there :up:

Cheers from Darwin

Jack :evil:

Back