we zijn gearriveerd in Suffolk Park NSW

Kaatje

New Member
Alweer een hele tijd niets van mij laten horen, maar dat komt er ook van als je niet je eigen computer hebt, die hebben we nu wel dus vandaar een update.

18 november zijn we vertrokken uit Nederland met als eindbestemming Australie om daar voorgoed te blijven. Inmiddels is het 9 december en hebben we een huis kunnen huren, bezitten we twee auto's hebben we ongeveer twee weken in een cabin gewoond een soort huisje te vergelijken met landall parks. Nu zitten we in een huis met niets erin, tenminste tot vandaag, we hebben drie dagen op de grond vertoefd, geslapen en gegeten. Vandaag zijn er twee slaapbanken en een tafel gekomen. Onze container met de spullen uit Nederland is nl. nog onderweg en hopelijk hebben we onze spullen met Kerst. Het weer is helaas niet zo geweldig, de temperatuur is prima 23 tot 28 graden alleen het regent ontzettend veel. Onze zoon, Hilke heeft gesurfd met dolfijnen op de achtergrond. (wij waren er niet bij, helaas) Hier gaat volgende week de zomervakantie beginnen dus....voorlopig hoeft hij nog niet naar school. Onze dochter daarentegen is al twee en een halve dag naar pre-school geweest een soort mengelmoes van kinderdagverblijf en kleuterschool. Ze heeft het er geweldig naar haar zin. Verder zijn we van alles aan het regelen. We bezitten een zwembad waar momenteel nog geen water in zit maar wel dieren( denk aan padden en kikkers), deze maken geweldig veel lawaai. We zitten ongeveer 200 meter van het strand vandaan dus ookdie kunnen we horen.
We wonen nu in Suffolk Park NSW vlakbij Byron Bay
Wij willen jullie allen fijne feestdagen toewensen en een goed, gezond, vrolijk 2005.
Groeten van Kaatje en haar familie
:D
 
Leuk dat je je hier weer meld, Kaatje. Doet me goed om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat.

Jullie ook fijne feestdagen en dat 2005 een onvergetelijk postitief jaar gaat worden :D

KC
 
Ha Kaatje,

Leuk om van jullie avonturen te horen!
Ook jullie fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar. :)

Sander
 
Dat is mooi om te horen zeg.

En over je huis gesproken, minimalisme is een echte hype op dit moment.

Succes met het verder installeren en settelen daar.
 
Heel veel geluk daar met jullie allemaal Kaatje!! en ik sluit me bij Bacchus aan.. :wink: minimalisme is DE hype nu :lol: hopelijk houdt de regen gauw op en kan het heerlijke leventje helemaal beginnen! zijn het van die brulkikkers :? want dan ben je niet zo blij natuurlijk, maar het zwembad ligt er toch maar al mooi.. ff lekker installeren.. regen weg... kikkers en padden weg en jullie hebben het lek boven!
Heel prettige Jaarwisseling!

Whipp
 
Mijn man leeft ook volgens het minimalisme principe... Alle meubels zijn nog in NL. :?

Gelukkig heeft hij aardig wat spulletjes van familie gekregen/kunnen lenen :D
 
hi Kaatje

Heerlijk als dan eindelijk die container aankomt! Wij hebben destijds geloof ik een half jaar op een lek luchtbed geslapen, tot een uurtje of drie ging het goed maar daarna was het blazen om het met een beetje mazzel tot 7 uur 's ochtends te redden.

Jullie zitten wel in een geweldige omgeving! Nu nog even die padden en kikkers laten verhuizen uit jullie amphibie-theatre-swimmingpool (want die dingen maken zonder behulp van weerkaatsende zwembad wanden al een takke herrie!) en alles is helemaal geweldig.

Groetjes vanuit een ook erg regenachtig Brisbane
Syl
 
Hoi Kaatje !

Welkom in Australie ! Ik heb met veel plezier je allereerste avonturen in je nieuwe thuis gelezen. Dat staat mij, en met mij nog vele andere Xpdite leden, dus nog te wachten !

Ik wens jullie gezellige (lees: gemeubileerde) feestdagen en een voorspoedig 2005 !! :D

Cheers !

Ingrid.
 
Hallo Karin en Hendrik,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, weer een gezin uit Utrecht hier in NSW wens jullie prettige feestdagen en hoop dat die container snel voor de deur staat.

Groetjes,


Ingrid
 


OFX
Back
Top