Webdesigners

Ursula said:
Mijn zus maakt homepages, ze is ook met een site voor ons bezig voor wanneer onze reis eindelijk gaat beginnen. Je kunt haar site bekijken: www.familievriens.nl dit is haar website over haar gezin. Onder het kopje EVdesign kun je info vinden over de websites.

Ursula

Heeft je zus veel werk?
 
Ursula said:
Mijn zus maakt homepages, ze is ook met een site voor ons bezig voor wanneer onze reis eindelijk gaat beginnen. Je kunt haar site bekijken: www.familievriens.nl dit is haar website over haar gezin. Onder het kopje EVdesign kun je info vinden over de websites.

Ursula

Je wordt meteen doorgestuurd naar een filmpje dat niet te zien is. Dus ik kon niks zien.

mijn vraag is ook of er wel werk in te krijgen is in Australie, vandaar. Ik ga dit werk naast mijn 'gewone' baan doen omdat dat zo onregelmatig is. Ik wil ook wat regelmatiger inkomsten :D . Ik moet alleen nog zoveel bijleren *zucht*.
 
Ursula said:
Ze is net begonnen Jeroen_1, hoezo?

Het is voor haar ook meer een hobby hoor, ze vind het gewoon leuk om te doen.

Ursula
Ik had al zo'n idee dat ze net begonnen was :D . Ze heeft volgens mij alle technische mogelijkheden in haar website gecombineerd. Waarschijnlijk is ze voor zichzelf "aan het zoeken" naar de beste technieken.

Amulya said:
Je wordt meteen doorgestuurd naar een filmpje dat niet te zien is. Dus ik kon niks zien.

Het is een wav-je (zet het geluid maar aan) die via een download wordt gestart (als je het als eigenschap van de pagina instelt heb je er geen last van).
 
Back
Top