Weblogs van Nederlanders in Australie

Status
Not open for further replies.
En ook ons blog: frits-and-pearl.nl
Misschien een goed idee om met de verse links een nieuw draadje te beginnen zodat we weer bij pagina 1 beginnen?
 
Hi Frits,

Ik heb hem toegevoegd aan de lijst. Op zich goed idee om een nieuw topic aan te maken. Ik had daar toen ook aan gedacht.

Misschien kan @Lost aangeven wat de handigste manier is om een overzicht van de blogs van Nederlanders op het forum te plaatsen.
 
Hallo Simone,
Ik wou eventjes meedelen dat de blog "hanssaradownunder.blogspot.com" niet meer wordt aangevuld , daar sara en ik al een hele tijd niet meer samen zijn . Ik heb wel een eigen persoonlijke blog die ik regelmatig aanvul en toch van plan ben bij te houden http://hanshertsens.blogspot.be . Deze gaat een hele tijd terug en is een soort van dagboek geworden, en daar ik recent de beslissing heb genomen terug naar het land van Oz te vertrekken, dacht ik misschien dat het ook bij het lijstje van de NT mocht komen. Thx
 
Ah, dat is ook een goed idee! Misschien kan je die link in een stickie draadje plaatsen, en dan op slot gooien zodat iedereen weet dat ze zelf de sheet moeten updaten!
Ik was mijn bericht aan het updaten toen jij je bericht plaatste... ;-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top