website voor vrienden en familie

eric en ingrid

New Member
Hoi allemaal
Ik zou graag voor vertrek een website gaan maken waar vrienden en familie onze laatste nieuwtjes kunnen zien en waar je ook foto's op kunt zetten. Ik weet dat er websites kant en klaar aangeboden worden en waar je per jaar voor betaald. Diegene die de website aan je verkoopt zorgt dan ervoor dat er geen virus en spam op komt.
Heeft er iemand zo'n website en bij wle kan ik zo'n kant en klaar website aanvragen en wat kost het?
Was het lastig om de website te maken of valt dat reuze mee? Ik ben niet geweldig met computers dus het moet vrij simpel te doen zijn voor me. Wie helpt me?
Graag zou ik wat informatie hierover krijgen.
groet Ingrid

Onze buurman doet dat werk als ik me niet vergis(dankzij hem kan ik nu internetten),zijn website is www.alyspro.nl,als ik dat goed spel.En anders kan ik wel navraag doen bij hem.

Hoi Claire

Jij zit geloof ik ook nu op de site. Als je eens zou willen navragen graag!
Ik ga nu eens op deze website kijken,
bedankt alvast,
groet Ingrid

Hoi Ingrid,

Het juiste adres is www.alsypro.nl,hij doet web mail en webhosting,ik weet niet of dat is wat jullie zoeken.Ik ben ook niet zo'n computerkip.Wellicht kan hij je doorverwijzen want hij zit al een tijdje in dat pc gedoe.

Hoi,

Wij hadden hetzelfde idee, en hebben nu een site geopend op www.travelblog.org
Is gratis, zelfs alle foto's die je bij je verhaaltjes wil plaatsen. Is ook erg simpel, wijst zich vanzelf!

Als je meer info wilt, hoor ik het wel!!

Groetjes
Robin

Ik hoor veel mensen (mn backpackers) over www.waarbenje.nu, maar wat je natuurlijk ook kunt doen is een eigen site bouwen! Die kan je zo mooi maken als je zelf wilt en het is nog leuk ook. Als je niet weet hoe dan google je naar html cursus. Mijn provider is www.sohosted.com, daar kun je je eigen domeinnaam registreren (.nl, .com) en al voor een klein bedrag per maand een redelijke webspace krijgen. Ik ben heel tevreden over ze! Grtz l&miles

Ons eigen forum heeft ook ruimte voor een eigen website, Gratis.  :-D
Lees hier http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1573.msg23701#msg23701

Gr. Ton  :up:

Wilde ik ook net melden Ton!
Ik heb mijn website kant en klaar geinstalleerd via Jeroen, werkt prima :up:

Ik heb me dus net aangemeld, en nu maar even wachten tot ik de rest van de info binnen krijg.
Wij hebben al een eigen website, maar die is hoofdzakelijk gericht op onze genealogie (die van Paula en van mij), dus niet echt interessant voor Australisch geörienteerde forum gangers.

Nu maar kijken of we een (redelijk uitziend) website kunnen bouwen met het oog op onze vacantie(s) in Oz.

Keep your fingers crossed.
Als er anderen zijn die zich na 2 juni aan hebben gemeld (toen was de laatste update) horen we dat wel. Ik ben benieuwd.

Rene

Ik heb gewoon zelf een website geklust (nu ook interactief, http://martijn.vssd.nl/ ). Gelukkig beheer ik zelf dan ook twee server die op de TU Delft staan. Lekker snel (100 MBit) geen beperking, kan alles installeren en gratis :up:. Maar goed, helaas verkeert niet iedereen in deze situatie.

Aangezien ik niet zo handig ben met computers (lees:analfabeet....), heb ik dus ook gewoon een kant-en klare:
www.sabke.waarbenjij.nu

alleen voor extra fototruimte betaal je een klein bedrag extra per jaar (10 euro)...als je geen extra fotoruimte wilt is het gratis...en het belangrijkste: erg eenvoudig.... :wink:

Gr. Sab

Het is ook gewoon handig om een web-log bij te houden.
Daar kun je ook onbeperkt foto's plaatsen (wel linken via een upload site)
en ook teksten, logs en links zijn onbeperkt te plaatsen.
Het is volledig gratis en makkelijk zelf te maken en te onderhouden.

http://www.web-log.nl

Bert

Ik doe het al twee jaar via www.blogger.com. Je kunt kiezen voor een gratis plekje op blogspot.com maar daar zit wel reclame bij. Als je internet abonnement neemt krijg je standaard een stukje 'webspace' waar je zonder reclame de boel kunt zetten. Mijn teksten staan nog steeds op mijn NL'se Wanadoo space die ik destijds gratis kreeg, de foto's staan op mijn Australische server. Klinkt ingewikkelder dan het is!

De website zelf moet je absoluut opzetten als een weblog, dan hoef je niets te weten van internet maar kun je gewoon updates schrijven en uploaden, via het internet of zelfs gewoon via de mail. Een paar andere suggesties (waarbenjijnu en web-log.nl) hebben hetzelfde idee. Ik zal je mijn adres even PM-en.

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben druk geweest alle sites te bekijken. Zien er goed uit.
Ben nu met een weblog aan het oefenen, maar ik wil straks wel nog proberen een eigen site te maken. Durf nog niet mijn web-log adres door te geven, want na 2 uur klooien staat er 1 foto en wat tekst op en het is nog niet iets om trots op te zijn.
Zo gauw het wat wordt zal ik het adres hier wel opzetten.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp!
Groet Ingrid

Back