Websites eindigend op com.au

Nienieminie

New Member
:computer:

Sinds vanochtend kan ik niet meer surfen op websites eindigend op com.au of gov.au...
Ik krijg dan de foutmelding "de webpagina kan niet worden weergegeven"

De overheidsgerelateerde websites liggen er iig uit (de DIMMI site bijvoorbeeld), maar ook enkele commerciele sites.

Ben ik gewoon  :blond:  en ligt het aan mij, of hebben meerdere mensen dit probleem??


[size=6pt] Shhhttt.... Nu moet ik eigenlijk ook gewoon aan t werk zijn ipv lekker internetten... zou dat soms het probleem zijn  :roll:[/size]
 
hmmm, vreemd... voor wat het waard is, ik kan (vanuit Perth :)) gewoon op de DIAC site terecht ... dus het zou met je werk te maken kunnen hebben? kun je wel naar andere sites (nu.nl bv)??
 
Yep, alle andere sites (eindigend op .nl of .com) zijn gewoon toegankelijk.
Ik zit overigens thuis achter mn eigen computer, dezelfde waar ik de afgelopen dagen wél alle com.au en gov.au sites mee kon bezoeken.

Vreemd he......  :?
 
Hm, check je firewall software eens.. misschien heeft die (of jij) per ongeluk een rule aangemaakt.
 
Waarschijnlijk heeft dit te maken met (tijdelijke) problemen met de DNS server van je provider.
En daar valt weinig zelf aan te doen.
 
[size=12pt][/size]

BACK ON TRACK AGAIN  :up:

[size=10pt][/size]
Vanochtend weer achter de computer gekropen, en kan gewoon als altijd weer com.au / gov.au websites bezoeken! Luuk en Lost, thx voor jullie suggesties. Denk dat het dat laatste is geweest.


topic closed
 
Back
Top