websites van emigranten

Status
Not open for further replies.

Eefje

New Member
Zijn er misschien mensen die van hun emigratie-avontuur naar Australie (of New Zealand, of elders...) een eigen website hebben gemaakt?
Ik dacht dat ik in het verleden weleens zo'n site gezien had, maar kan nu niks meer vinden! :|

Latere toevoeging: Ik zie nu in ieder geval dat er op deze site onder 'links' een aantal staan! Blond he... :cool:
Maar misschien zijn er meer op het net?

Er zijn er verschillenden die een site hebben gemaakt of een dagboek bijhouden, ik zou zeggen begin eens in de laatste stand van zaken te lezen vanaf de 5de pagina, meestal vind je daar wel iets.  :up:

Gr.Koen

En je kan altijd kijken onder iemands profiel.

(Waaronder de mijne :wink:)

Of kijk in de members list en sorteer op Website, dan zie je deze lijst. Dat zijn er nog best een hoop, maar als je aanneemt dat de actievelingen hier ook een dedicated site hebben dan kun je er al een hoop vinden. Niet die van ons, die gaat over andere dingen!!! Succes, l&miles

Wauw, wat een snelle antwoorden! En zeer bruikbare tips, genoeg info is beschikbaar blijkt nu! Bedankt!

De verschillende opties zijn op een rij gezet, succes met het lezen van de verslagen!.
Om slow chat en andere zaken te voorkomen heb ik hem op slot gedaan.

Bacchus.

Status
Not open for further replies.
Back