Weer een Australieganger erbij...

Mark Bakker

New Member
Hallo,

Hier dan even voorstellen ik ben Mark Bakker en heb al geruime tijd in Australie gewerkt en gewoont.
Nu deze week is mijn 2e 457 visa binnen gekomen ( na eindelijk 3 maanden zucht...) en ik ga volgende week voor 2 jaar terug om te werken en te wonen in Australie.
Ik heb gelijk natuurlijk genoeg vragen en probeer ze zo goed mogelijk te plaatsen in de juiste topics.

Groeten Mark

En ook van ons een hartelijk welkom.
Enne, je vragen zullen waarschijnlijk allemaal beantwoord worden, er is zo veel expertise op dit forum!

Rene-l

Om het een beetje vollediger te maken. Ik werk voor Hatchtech. Hatchtech maakt broedmachines en die installeer en onderhoud ik. Omdat er maar een handvol producenten van deze machines zijn in de wereld ben ik dus al op aardig veel plekken geweest. Maar na 2 maal in Australie te zijn geweest beviel mij dit land het beste.
Omdat het mij zo beviel heb ik het bedrijf aangesproken of ik niet alle projecten in deze regio kon doen en zodoende zit ik nu sinds 2005 met tussenpozen in Oz. Onze klanten waar ik werk zijn onder andere Inghams, Baiada en Steggles. Waarschijnlijk geen onbekenden voor jullie allemaal :)
Nu eindelijk dan ook met een 2 jarig 457 Visa maar ik hoop als alles goed gaat met werk en prive een PR aan te vragen.
Ondertussen heb ik in Gawler gewoond en op het moment woon ik nog in Boonah maar ben volgende week van plan om te gana verhuizen naar SA. Waar weet ik nog niet precies waarschijnlijk Mt. Barker omdat mijn werk in Monarto gaat plaatsvinden

Back