Weer een IT-er die naar Australie wil

WENSL

New Member
Ik volg dit forum al een hele tijd en heb besloten me nu te registreren. Ik ben IT-manager en wil samen met mijn vrouw naar Australie.

We weten nog niet of we het hele proces zelf gaan doen (met hulp van dit goede forum  :up:) of dat we het via een bureau laten lopen. Volgens mij hebben we wel kans op een visum, maar heb het voor de zekerheid ook nog bij een paar bureaus nagevraagd. Ik ben benieuwd waar zij mee terugkomen.

Groeten,

Willem

Dag Willem,

Welkom, en wel goed om even wat rond te vragen wat er van je kansen wordt gedacht. Als IT-Manager zou het geen probleem moeten zijn zolang je niet te oud bent o.i.d...

Gr.
Perthpete
(ook IT Manager)

Move2Australia maakt voor €125,- een zeer gedegen analyse van je situatie en spreekt dit telefonisch in het Nederlands met je door.

Succes!

Welkom op het forum WENSL (staat voor Willem ....?)!  :hi:

Al enig idee naar welke stad je wilt?

Cheers,
Jeroen

Bedankt voor jullie reakties. Met jullie hulp en wat eigen research (of met hulp van een bureau) moet het goed komen. Volgens mij kom ik net aan de punten voor een tijdelijk visum. Eerst maar eens afwachten wat de bureaus ervan zeggen (en wat de totale kosten zijn) en dan maar eens zien hoe ik dit ga aanpakken.

Groeten,

Willem

Hoi WENSL,

Welkom op het forum.  :up:
Wij hebben de hele aanvraag zelf gedaan (met positieve uitkomst) en dat is goed te doen.
Je moet alleen wel de tijd er voor uit trekken om alles goed door te lezen en exact te doen wat er van je wordt gevraagd.
Het bespaart je aanzienlijk wat geld en is meteen goede training om je beheersing van de engelse taal op te vijzelen. En je hebt natuurlijk dit forum waar je met eventuele vragen terecht kan.
Veel succes met het maken van je keuze.

Groet Gerrit

Hai Wensl,

Hoe staat het met jullie plannen en ontwikkeling ervan.

Toevallig is mijn man ook IT-er en wij willen ook graag op onderzoek of wij de mogelijkheden hebben ons daar te vestigen.

Mijn man heeft t ook over een bureau, wat is het bij jou geworden, ga je daar gebruik van maken en ben je al eens in Australië geweest.?

Mijn man wil proberen via de bank eerst eens een maandje daar te gaan werken, kleine kans dat dat mogelijk is.

Nou dat moest ie dan maar doen.

Ik hoop van je te horen.

Hoi allemaal,

Ik ben lang niet aktief geweest op dit forum maar wilde toch even laten weten dat we net te horen hebben gekregen dat we ons visum binnen hebben!!!!!!

We hebben het via Move2Australia laten lopen en niets dan lof over de manier waarop dat is gegaan. We wilden echt een bureau in Australie hebben omdat die dicht bij het vuur zitten dus was voor ons de keuze tussen Start2Migrate of Move2Australia. We hebben voor die laatste gekozen omdat Start2Migrate een nieuw bureau was, niet erg ervaren overkwam en naar ons idee probeerde om Move2Australia na te doen.

Als ik nu op het forum kijk en niets over Start2Migrate lees en zelfs zie dat de naam nu veranderd is in JustMigrate dan ben ik blij dat we voor Move2Australia hebben gekozen, want naast hun professionele aanpak leven ze ook persoonlijk enorm mee en hebben we een fijne band met ze opgebouwd.

Bedankt Rob en Marijke en we zien jullie gauw.

Willem

Gefeliciteerd zeg!!!!

Heel fijn voor jullie.

Ik zag nu dat ik vorig jaar ook in dit topic op je geantwoord heb, wist ik nieteens meer,maar wij vertrekken dus ook volgende maand.

geniet van het idee dat je een nieuw leven tegemoet gaat.

waar gaan jullie je vestigen??

Wij Sydney!.

GEFELICITEERD met jullie visum!!!!!! En succes nu met alle andere voorbereiding voor the big move!!

Hallo Willem,

Super nieuws, gefeliciteerd met jullie visum  :happysun: :applaus: :cheer: :clap2:

Ben ook benieuwd waar jullie gaan wonen en wanneer jullie vertrekken.

Groetjes,
Susan  (ook een ITer)

Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel om eindelijk je visum in je broekzak te hebben zitten. Ben ook erg benieuwd waar jullie naar toe gaan. Zelf zitten we sinds een paar dagen eindelijk in Perth en dat bevalt prima :cool:

Geniet van het afronden van alle zaken en begin met vooruit kijken!

Sacha (getrouwd met een IT-er)

Back