weer een nieuw forumlid

roswita

New Member
hallo allemaal,

wat een leuk forum is dit. Ik heb al veel informatie over Australie gelezen die je elders niet tegen komt.
Ik wil ook graag naar Australie en heb dus nog heel wat te vragen.

groetjes
roswita

[quote author=roswita link=topic=5449.msg68766#msg68766 date=1156350142]
hallo allemaal,

wat een leuk forum is dit. Ik heb al veel informatie over Australie gelezen die je elders niet tegen komt.
Ik wil ook graag naar Australie en heb dus nog heel wat te vragen.

groetjes
roswita
[/quote]

Welkom op dit forum! Vraag maar raak en je krijgt altijd antwoord.
Succes

Groetjes Wendy

Welkom op het forum

Wat zijn je/jullie plannen ??? Met andere woorden wat is jullie plan of attack ????

Melanie

[quote author=tademeje link=topic=5449.msg69500#msg69500 date=1156915179]
Welkom op het forum

Wat zijn je/jullie plannen ??? Met andere woorden wat is jullie plan of attack ????

Melanie
[/quote]
Hallo Melanie,
het plan is om medio de lente 2007 met ons vieren (two adults and two kids) richting Sydney te gaan. We hebben al een skilled-assesment achter de rug en ik moet nog een ieltstest gaan doen eind september, dus als dat achter de rug is kunnen we een stapje verder zetten. Medicals etc. Ik ben al flink aan het engels studeren en ik mag de general doen. Heeft iemand nog tips voor de 'general'engelse test?
Een echt plan van aanpak begint nu wel wat vaste vorm aan te nemen.
Dus stapje voor stapje.

groetjes Roswita

[quote author=bientje link=topic=5449.msg69513#msg69513 date=1156922746]
Join the club gezellig maar wat zijn jou/jullie plannen

[/quote]

Hoi Bientje,

We zetten stap voor stap richting Sydney, we willen daar wonen en werken, dus er echt voor gaan.
Het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn om dit snel te verwezenlijken maar zodra we de aanvraag naar de dima kunnen sturen dan weet ik meer. wordt vervolgd.

groetjes Roswita

Back