Weer een toekomstige bewoner van australie er bij !!!!!!!!

heeft er nog iemand tips

  • wie heeft er nog iets?

    Votes: 0 0.0%
  • ga per mei down under

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1

johst

New Member
hallo allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Joost de Caluwe kom uiit Middenmeer (NH) althans nog wel ik want ik hoop aan t einde van deze maand terug te kunnen gaan naar australie(als mijn visum klaar is). waar ik voor een vaste verblijfs vergunning ga krijgen.
Ik heb een aanbod gehad om te komen werken bij een Agrarisch bedrijf als Field manager, dit is op t platteland van australie in de omgeving van Goondiwindi.
Ik zat een beetje opt net en kwam eigenklijk per  toeval op deze site terecht en dacht dit is best handig als ik wat wil weten en waar ik rekening mee moet houden. dus als er nog mensen zijn die iets weten waar ik rekening mee dien tehouden vertel t me graag

Groetjes Joost de Caluwe    
 
Hee Joost.. welkom op het forum. Ook grappig, ik heb een tijdje terug over jou gehoord bij Hoto..hahaha Ik heb 10 jr. bij HGG gewerkt en sprak Dennis toen ik een lekke band had.

Wat goed zeg dat je een aanbod hebt gekregen voor een baan. Hopelijk heb je alles eind van de maand rond.

Heel veel succes in ieder geval.

Groetjes Inge
 
Welkom! Leuk Goondiwindi!! Daar heb ik in mijn backpackerstijd (1998) nog onkruid gewied tussen de katoenplanten! :roll:
Maz.
 
Hallo Joost,

Welkom op het forum  :hi: 

Alvast heel veel succes met je plannen om naar Australie te gaan.

Groetjes,
Susan
 
Back
Top