Wegens wereldreis inboedel te koop (in Sydney)

M

Marije

Hallo allemaal,

Aangezien ik een zeiltocht rond de wereld ga maken, doe ik min of meer mijn hele inboedel in de uitverkoop:

* televisie
* videorecorder
* stereoset
* speakers
* telefoon/fax
* bankstel(len)
* vriezer
* koelkast
* bedden
* etcetera, etcetera

Ik heb ook kleiner spul, maar het is teveel om op te noemen.

Geinteresseerden mogen me een mailtje sturen naar bovenstaand adres en als je ergens een foto van wilt zien of meer informatie (merk, model, etcetera) wilt hebben, dan geef ik dat uiteraard ook graag. Mijn inboedel is niet superbijzonder of supernieuw, maar voor de aankomende emigrant waarschijnlijk handig om hier een nieuw leven mee te beginnen. Prijzen zijn onderhandelbaar.

De inboedel staat in Zuid-West Sydney, Australie, dus dit is waarschijnlijk alleen interessant voor de Sydney-gangers.

Tot mails en groetjes,
Marije
 
Ik denk niet dat de mensen op dit forum belang hebben bij je spullen Marije, volgens mij wil iedereen vroeg of laat van wat spulletjes af :D . Heb je www.marktplaats.nl al geprobeerd.

Heel veel plezier toegewenst en Suc6!
 
De boedel staat in Perth, dus wellicht dat mensen die naar die omgeving gaan emigreren er interesse in hebben. De spullen hier in Nederland op martplaats.nl zetten lijkt mij niet zo'n strak idee :p.
 
Marije said:
De inboedel staat in Zuid-West Sydney, Australie, dus dit is waarschijnlijk alleen interessant voor de Sydney-gangers.

Tot mails en groetjes,
Marije

Ehhh ... de boedel staat volgens Marije in Sydney... :wink:
 
:shock: Toch even met Hans Anders praten. 8) Of ehhh.....waar kreeg je die gratis zonnebril op sterkte ook al weer kado. :lol:
 
Hoi Marije,

Ik heb misschien wel interesse, het ligt eraan wanneer je het spul kwijt wil.
Ik kon echter geen email adres vinden in je berichtje (of moet ik ook naar Hans Anders? :wink:)

Kan je mij je emailadres doorgeven? Mag via een PM, dan krijg je geen last van spam...

Linda
 
Back
Top