Wel een beetje laat!!!!

gerard

New Member
Hallo iedereen

Liever te laat dan nooit.Ik zit heel vaak te loeren op deze forum, en sinds kort zag ik het onderwerp" Even voorstellen"
Ik heet dus Gerard, ben getrouwd met Brechtje en hebben twee kinderen. Momenteel wonen wij nog in Friesland maar HOE LANG NOG???
Wij willen heel graag naar Australie en ben ook in een afrondende fase. Wij hebben net onze aanvraag bij Dimia ingediend voor onze visum, dus is het allemaal HEEL spannend.
In tegenstelling tot haast iedereen,  :-o zijn wij nog nooit in Australie geweest :lol: dus is het allemaal dubbel spannend. Ik ben zelf in Zuid-afrika geboren en op mijn 20ste naar Nederland gekomen. Hier ben ik dus getrouwd en het is tijd om verder te gaan :up:

Wij zijn op zoek naar rust, ruimte en harmonie vandaar dat we Perth op het oog heb.
Ik vind het een leuke forum en hoop mijn steentje bij te dragen!!!
Groetjes en sterkte iedereen
Gerard

Helo Gerard,

Het is nooit te laat om jouw dromen te waar te maken, ik wens jullie alvast heel veel succes hierbij en hoop dat het jullie lukt.
Zelf ben ik hier nog een groentje op deze site, ben net opgestart met allerlei info over werk, huisvesting, visum ect... Wil dolgraag emigreren naar Queensland, het voordeel dat de meesten mensen hier hebben dat ze in familieverband gaan zo hebben ze aan elkaar steun.
Hou mij op de hoogte van de vooruitgang die jullie maken, ben echt wel benieuwd.

Kind regards, Karen

Hoiii,

:hi: op dit forum!

Ook wij zijn nog nooit in Australie geweest hoor :wink:
Wij zitten te wachten op een oproep voor de medische keuring en vog en als het goed gaat hebben wij over een paar maanden het velbegeerde visa :roll:

Heel veel succes met alles!

Liefs Eutrice

Beter laat dan nooit moet je maar denken.  :)

Maar welkom.

ook wij zijn druk bezig met onze papiertjes en zijn al een eind op weg.  :bike:

We zijn ook nog nooit in Oz geweest, maar dat mag de pret niet drukken.
Wij verhuizen, hopelijk volgende zomer, naar Geraldton  :plane:
zo`n 450 km ten noorden van Perth.
Dus best bij jullie in de buurt voor Oz begrippen.

Groetjes,
Jess
:lol:

Vanuit een zonnig Australie ook van harte welkom op het forum!

Nooit te laat om hier mee te kletsen over van alles en niets! :wink:

Heel veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes Lin

Veel succes , ook met wachten!
Wat voor visum hebben jullie aangevraagd? Ben benieuwd naar het hoe/wat....nieuwsgierig aagje.

Mijn visum envelop staat op het punt dichtgeplakt en gekoerierd te worden en dan is ie ook aangevraagd!
We zitten met velen in hetzelfde bootje!

Henriette

Hallo Gerard, Brechtje en kinderen,

Welkom op het forum   :hi:

Wij wonen ook in Friesland, en hebben net ook onze aanvraag bij DIMIA ingeleverd.  Ook ben ik een buitenlander (schotse) die sinds mijn 27ste hier woont, en nu ook verder wil gaan.

Ik ben zelf 1 keer in Perth geweest (mijn broer en familie wonen daar).  Mijn broer komt hier over 3 weken op bezoek dus als jullie wat over Perth willen weten stuur me een PM.

Veel succes en sterkte met wachten!

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Hallo Gerard,

Welcome op het forum, veel succes met jullie visa.
Wij gaan ook naar Perth, wij gaan hebben al de visa en gaan in mei.
Hoe oud zijn jouw kinderen? Ik heb een zoon, James die 2 jaar is.

groetjes Jolanda

Hallo iedereen
Dit is echt leuk hoor, iedereen zo enthousiast, vol medeleven.Was ik maar eerder begonnen, maar goed liever laat dan nooit :-D
Ik hoop dus om mijn visa ( 136 ) in Augustus te krijgen, dan moet mijn huis nog verkocht worden, maar goed het is maar een rijtjes huis en ben niet bang dat ik er mee blijf zitten. In Friesland ben je het snel kwijt en de prijzen zijn niet erg duur :wink:
Onze kinderen, Davie en Stefan, zijn 6 en4 jaar oud en wat immigratie betreft het juiste leeftijd.Wij weten nog niet waar wij in of rond Perth gaat wonen, maar dat zie we wel als we daar komen. Ook wat scholen betreft moet ik nu voor aan de slag, alles op zijn tijd.Als het goed is kunnen ze in Januari meteen mee draaien of ben ik te optimistisch.
Aan de ene kant ben ik best wel angstig maar aan de andere kant heel avontuurlijk :up:
Het is wel leuk dat er meer zijn die in het zelfde bootje zit, en toch wel steun vind aan elkaar!!!!!
Groetjes Gerard

Heel erg welkom op dit super forum, en succes met de papierwinkel die je boven je hoofd hangt.
btw waar in friesland wonen jullie? Wij wonen er namelijk ook.

groetjes Manja :)

oh dat is maar een klein uurtje voor mij uit Stavoren. Er komen steeds meer friezen op het forum misschien leuk om het volgende uitje in friesland te organiseren .

groetjes Manja :)

Back