Wel Of Niet Iets Organiseren?

Is het de moeite waard om via WA forum nog iets te organiseren?

  • Ja Natuurlijk, we gaan der voor!!

    Votes: 4 66.7%
  • Nee...waarom zou ik er nog moeite voor doen?

    Votes: 1 16.7%
  • Het is ieder voor zich en god voor allen.Zoals het in Nederland is!!

    Votes: 1 16.7%

  • Total voters
    6

BigJim

New Member
Der wordt van alle kanten iets  georganiseerd in dit forum (WA) maar niemand schijnt het te waarderen lijkt het wel. :cry:
Vandaar deze poll.
Wel of niets organiseren ?
 
Gewoon nog een keer proberen als het je lijkt! of anders lekker je eigen plannen trekken! :up: Wat moet je nou met zo'n kudde onbeleefde Nederlanders  :wink: :wink: :-D (zie onderwerp elders :))

Prik  een datum en een tijd (geen opties :cool: geven) Spreek af in een park of op het strand of ergens waar je eigenlijk toch al graag komt en komen "ze" dan is het leuk (is ook nog afwachten  :evil:) komen ze niet dan ben je alvast op een leuk plekkie en maak je er gewoon een lekkere dag van.

Groetjes
Syl
 
Hopend haal ik de eindstreep en krijg ik mijn visum,

Als iemand zoiets organiseert en het is haalbaar voor mij/ons gaan we zeker.
Praten of hoe je het ook moet noemen, aan een tafel met iets kouds is altijd beter dan die woordjes lezen.

Wat ik wil zeggen , niet opgeven er komen vanzelf mensen opaf.

Hang on, it will be great,

jack :evil:
 
[quote author=Syl link=topic=5152.msg65004#msg65004 date=1152395540]
Gewoon nog een keer proberen als het je lijkt! of anders lekker je eigen plannen trekken! :up: Wat moet je nou met zo'n kudde onbeleefde Nederlanders  :wink: :wink: :-D (zie onderwerp elders :)
.........
Groetjes
Syl
[/quote]

AMEN
 
Right, beter 5 gezellige mensen dan 100 zeurende gezichten.

Jack :evil: 
 
misschien is het de manier waarop het georganiseerd wordt??  :lol:
ik denk dat de Dutchies in wa niet onbeleefd zijn maar als mensen duidelijk een voortouw willen trekken en daarmee geen notie van het feit dat er misschien als iets gaande is, dan krijg je dat ja......
(zie draadje over meeting in Fremantle een tijdje terug)....
Ben ik zo onbeleefd geweest dan Syl?
 
Goeiemorgen :)

Ben ik zo onbeleefd geweest dan Syl?
Huh???????  :-D :-D :-D ik had het over niemand in het bijzonder eigenlijk...maar als je je aangesproken voelt :) dan kan ik daar verder (helaas) niets aan doen.  Het was gewoon even een losse opmerking gericht aan BigJim en wat ik er gewoon mee wilde zeggen is (hou je vast I am on a roll :cool:):

Beste nieuwe emigranten, trek gewoon je eigen plan! Je komt naar Australia omdat je hier wilt wonen en werken EN je thuis wilt voelen. Het is hartstikke leuk als je Nederlanders tegen komt waar het mee klikt :up: Maar het is niet zalig makend.....en het feit dat je 1 (en soms is dat de enige) gemene deler hebt (het "Nederlands" zijn) hoeft helemaal niet te zorgen voor een "instant bond". Mensen waar je in Nederland met de "proverbial" bocht om heen zou lopen zouden hier ineens je beste maatjes moeten zijn/worden....don't think so, werkt niet. 

Wij hebben hier tien jaar gezeten met minimaal contact met andere Nederlanders....het laatste jaar however (mede dankzij dit forum) hebben wij kennis mogen maken met een aantal Nederlanders die ook in Brisbane wonen, Het klkt of het klikt niet.........we zijn een keertje naar de maandelijkse borrel in Brisbane geweest en zijn tot de conclusie gekomen dat dat nou net niet is wat wij leuk vinden. Neemt niet weg dat er genoeg leuke Nederlanders rond liepen (you know who you are!!!!! :up:) Ook de Dutch club is niet echt aan ons besteed.

zo dat lucht op :) en voor wat betreft onbeleefde Nederlanders..........helaas, helaas, daar stikt het van. So, don't forget to pack your manners & a positive attitude als je aan het inpakken bent voor je grote emigratie avontuur.

Vriendelijke groet
Syl :)
 
Ja, zonder dat ik dit draadje helemáál snap, wil ik wel Syl bijvallen; ook ik kende niet 1 Nederlander voor ik vorig jaar naar de Brisbane Picnic kwam. En ergens ben ik daar wel blij om, want ons kent ons enzo, en ik heb móeten leren; iedereen die ik (wij, Steve) kende, was Australisch.

Ik zou zeggen; probeer het met zo weinig mogelijk N'landers. Wij zijn geen Australiërs. Ja, je kan tips van ons krijgen (wij zijn briljant, laat ik het maar gewoon zeggen), maar verder gewoon oefenen op de natives :)

Of lig ik er nou gewoon vreselijk langs te lullen? Kan goed.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=5152.msg66102#msg66102 date=1153485759]
Of lig ik er nou gewoon vreselijk langs te lullen? Kan goed.[/quote]

eeeeeeeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhhhh......j  :roll: ne......????? :? :?
 
Mijn behoefte aan Nederlanders wordt ook steeds minder, hoe langer ik hier ben  :-D
Via het forum heb ik dan natuurlijk wat vriendschappen gesloten en daar ben ik héél blij mee! En vooral de mensen die ons met een bezoekje komen vereren als ze hier op doorreis zijn vinden we natuurlijk erg gezellig. Maar mijn Ozzie kringetje wordt steeds groter en daar ben ik heel blij mee.

BigJim probeert iets te organiseren en dat is natuurlijk ook gezellig voor degene die daar zin in hebben. Net als Syl al in een eerdere post schreef. Pick a date, een leuke plek waar je ook zonder NL-ers  :lol: lekker kan vermaken en kijk wie er op komt dagen. Dat lijkt mij het beste plan.  Dan ben je in ieder geval verzekerd van een gezellige dag.

En ik wil toch ook even reageren op Marina, dat draadje heb ik ook gevolgd (Fremantle) en dat was heel vervelend dat er toen een miscommunicatie was. Maar dat was niet was Syl bedoelde. Misschien kun je het beste de organisator van toen een pm-tje sturen en er zo samen uit komen en proberen om toch tot een nieuwe afspraak te komen. Dan gaat het bittere van de vorige keer er misschien ook een beetje vanaf. En hebben jullie toch nog met alle WA-tjes een gezellige dag!

Groetjes Lin
 
[quote author=Lin link=topic=5152.msg66125#msg66125 date=1153522139]
Mijn behoefte aan Nederlanders wordt ook steeds minder, hoe langer ik hier ben  :-D
Via het forum heb ik dan natuurlijk wat vriendschappen gesloten en daar ben ik héél blij mee! En vooral de mensen die ons met een bezoekje komen vereren als ze hier op doorreis zijn vinden we natuurlijk erg gezellig. Maar mijn Ozzie kringetje wordt steeds groter en daar ben ik heel blij mee.

[/quote]

Dus wij zijn straks nog wel welkom Lin?
 
hey,

Vanaf november woon ik ook in Perth. Trek in bij mijn "fiancee". En mij lijkt het best gezellig om eens met andere "lotgenoten"  :wink: :wink: te kletsen!
Mijn vriend heeft een zeer brede vriendenkring maar toch zijn het niet helemaal mijn vrienden en ga ik uiteraard proberen zelf wat op te bouwen (misschien op salsa les  :up:).
Hoop vanaf april 9 maanden een engelse studie te doen maar daar ontmoet je vooral mensen die daarna ook weer zullen vertrekken  :?.
Van november tot april wil ik op een toeristenvisum en moet dus ergens een zwart baantje zien te krijgen.

Maar hoe het ook gaat.... ik kan niet wachten!!

Groetjes Ivet
 
Back
Top