Welders, boilermakers, machinists, fitters naar WA?

Interessant voor de mensen die een "textbook" carrière in de vermelde jobs hebben, ik ga deze bookmarken!

Zeer interessant! Zouden ze ook vanop afstand iemand aannemen? Wij zoeken namelijk een sponsor (457 visa), maar we zouden wel pas 2014 kunnen emigreren. Mijn vriend is lasser-monteerder met genoeg ervaring. Hij zal tegen dan wel bijna 42 j zijn, weet niet of leeftijd een rol speelt.

Zeer interessant! Zouden ze ook vanop afstand iemand aannemen? Wij zoeken namelijk een sponsor (457 visa), maar we zouden wel pas 2014 kunnen emigreren. Mijn vriend is lasser-monteerder met genoeg ervaring. Hij zal tegen dan wel bijna 42 j zijn, weet niet of leeftijd een rol speelt.
Geen idee, ik kwam het ook maar per ongeluk tegen :p

Bart

R.Moore & sons ; 3 maanden trial en daarna zien we wel weer ;) Deze plek is best wel fijn en relaxed, maar als (ik zeg "als") ik mijn diploma erkend krijg dan denk ik niet dat ik hier ga blijven, kwestie van een echte challenge is er hier niet veel te doen...

R.Moore & sons ; 3 maanden trial en daarna zien we wel weer ;) Deze plek is best wel fijn en relaxed, maar als (ik zeg "als") ik mijn diploma erkend krijg dan denk ik niet dat ik hier ga blijven, kwestie van een echte challenge is er hier niet veel te doen...
Je zit in de diesel dus :)
Zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me, genoeg werk in WA :)

Bart

Nou, zonder de officiële qualifications gaat het toch wel iets stroever. De mining sector kom je niet binnen zonder iemand te kennen, de recruitment centres snap ik niet helemaal. Ik hoor iedereen steeds zeggen "je moet er binnengaan", maar als ik binnenga dan krijg ik antwoord dat ik een afspraak nodig heb. Aan de telefoon reageren ze daar dan op dat dat iets zeer uitzonderlijks is...

Nu ja, ik zit nu effe goed. Wanneer de volgende etappe er is , dan vlieg ik er weer in!

Ik was van de week even aan het neuzen op de site van een klant en kwam daar het volgende tegen;
http://www.camcoeng.com.au/careers/international/

Misschien dat er nog iemand iets aan heeft??

Bart

Deze link is absoluut het bekijk
en waard. Vooral dat ze mensen van overzee zo specifiek aangeven.
Dank je voor tip.
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Enne...als we dan toch bezig zijn, dan gelijk de vraag of iemand dit soort organisaties al heeft gevonden in andere staten?

Ik heb me trouwens het afgelopen weekend laten vertellen dat Civmec; http://civmec.com.au/ zelfs mensen heeft in Ierland, om personeel naar OZ te halen (ze hebben een kneiter van een nieuwe workshop in Henderson).
Er staat niets over op hun site, het komt van een kennis die daar expeditie doet.
Misschien het onderzoeken waard?

Bart

Back