Welk reisbureau?

clair

New Member
Heb me gisteren suf gesurfd op internet,op zoek naar een reisbureau waar wij evt onze vakantie kunnen boeken.
Maar het zijn er zoveel..........!Het lijkt ingewikkeld om dat wij niet alleen naar Australie willen maar ook naar Indonesie,voor familie bezoek.
Wij dachten zelf aanc de maand aug.(zitten nu eenmaal aan school vak vast).
Dus 2 weken Indonesie en 2 weken Australie,liefst met stopover in Hong Kong of Singapore,hoeft niet rechtstreeks en dan nog zo goedkoop mogelijk.

Bij welke reisbureaus boeken jullie?
Of welke zijn aan te bevelen?

Wij wonen in Almere dus alle bekende namen zitten hier wel in de buurt,zoals in Amsterdam of het Gooi.

Ben benieuwd,Clair.
 
Oef... ja dat is moeilijk. Je hebt familie wonen in Indonesie he... accomodatie daar hoeft dus niet? Dan kun je misschien een losse vlucht naar Indonesie boeken en dan van daaruit verder naar Oz met je vakantieplannen. Misschien is het dan goedkoper als je alleen accomodatie in Oz boekt?
 
Weet niet of  je in Australie alles geregeld wilt hebben, maar alleen vliegticket is daar het handigst als je zelf wilt rondkijken.
Heb zelf 1 x met Garuda gevlogen naar OZ met stop over op Bali, Misschien een idee
Singapore was ook mogelijk als je daarheen wilde.

vliegwinkel.nl is een goed adres voor ticket aanbiedingen of op de site van vliegmaatschappijen checken.
Zag op andere topic ook lage prijzen voorbij komen vna Singapore.
Zelf boek ik tickets altijd bij Dreizen, zijn altijd goedkoop.

groetjes Teuni
 
Hi Clair

Wij hebben ook fam. in Indonesia wonen (schoonvader) en krijgen dus ook zo af en toe gasten die eerst via Indonesia gaan. Meestal vlogen ze met Garuda, via Java (Yogya.) naar Denpasar en dan naar Brisbane.....het zijn altijd wel rampzalige aankomst tijden (voor de "ophalers" dan, als je zelf de passagier bent is het wel aardig want dan heb je nog een heeeeeeeeele lange dag voor je. Maar of Garuda aan te bevelen is.......geen idee....

Het is wel een hoop gereis en geregel voor 4 weken, kun je er niet een extra weekje uitslepen? :)

succes met de uitzoekerij!
Syl
 
Aussietours in België(Brugge) is een échte aanrader! Echt gepassioneerde mensen die zich vooral op Aus en Zuidoost-Azië richten! Ze hebben ook een website: www.aussietours.be

Sara
 
http://www.barrontravel.nl/

Is ook een mooie.... Australie op zijn best :)
 
Bedankt jongens,ben al een stuk wijzer.Wij wilden de hele maand augustus uittrekken voor vakantie.Onze dochter is 6 weken vrij(van eind juli tot begin sept),dus een extra weekje zou denk ik nog wel kunnen.
WE willen wel op tijd terug zijn niet dat m'n dochter straks met een jetlag op school zit..... :lol:
Inderdaad,accomodatie in Indonesie hoeft niet.Mijn ouders wonen in Sorong,de dichtsbij zijnde grote plaatsen zijn Manado en Jayapura,maar of er van daar vluchten zijn naar Oz???

In de Sunshine coast willen we het liefst een appartement huren om een beetje een idee te krijgen hoe het is om daar te wonen.
Mijn ouders komen in het voorjaar misschien hier op vakantie dus de andere optie is 1 week Sorong(er is niet veel te beleven daar,maar ik heb m'n ouders 2 jaar niet gezien)en 3 weken Sunshine coast.

Hier in Almere-Haven zit Globe reisbureau,ik denk dat ik gewoon een x binnenwandel en hun alles uit laat zoeken.Clair.
 
Wij hebben het via NetVactions gedaan.

Reden heel simpel, lage prijzen en lid van ANVR, SGR, Calamiteitenfonds en IATA.
De mogelijkheden zijn eindeloos bij ze.

Succes.
 
Bij Globe hadden ze nog niet alle tarieven maar Singapore Airlines bleek het goedkoopst alleen moeten we wel rekenen op minimaal 5000 euro voor alles,voor ons drieen!!!
Dat is Amsterdam-Singapore-Jakarta-Sorong-Jakarta-Brisbane-Amsterdam,vooral de binnenlandse vlucht naar Sorong maakt het erg duur.
Nou ja,als het in 2006 niet lukt dan maar in 2007.Clair.
 
Back
Top