Welk soort visa zal voor ons de oplossing kunnen zijn ???

psycho

New Member
Ik vroeg me af op wat voor visum ik me moet geen richten??

Ik ben dus een 33 jarige automonteur zonder al te hoge opleiding  :-(
Mijn vrouw heeft ook geen hoge opleiding genoten  :-(
Dus in mijn ogen is een skilled visa geen optie.
Maar waar ik moet ik me dan op gaan richten?

Zou het helpen als ik daar al een toezegging heb van een werkgever die me in dienst wil nemen?

Familie hebben we er helaas ook niet  :-(

Greetz van een btje wanhopig wordende Mark

Zag net ineens wel mijn beroep er tussen staan :lol:
"trades - automotive" ------- "motor mechanic"
Dus misschien dat ik toch op skilled migration kan gaan  :up:

Maar nu gelijk mijn volgende vraag.
Je wordt dood gegooid met imigration consultions maar welke is er nu goed en hanteerd een mooi tarief??

Als je aanvraag recht toe recht aan is, heb je geen immigration agent nodig. Je kunt het dan best zelf doen. Zoek ook even op het forum want er is al heel veel over geschreven. Als je besluit om een agent in de arm te nemen, dan wordt aangeraden om een Australische agent in de arm te nemen.

Hallo Mark,

Ik heb net even gekeken op de website van DIMIA, maar jouw beroep staat zelfs op de "Occupation in demand list". Dat betekent dat je 15 punten extra krijgt en zelfs 20 punten als je al een toezegging van een werkgever hebt die jou in dienst wil nemen.

Je moet dus zeker gaan voor skilled independent!

Niks dus om wanhopig van te worden.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

E hallo. Ik zit zelf ook te denken aan Australie. BEn heel 2003 daar geweest en heb het enorm naar me zin gehad. Ik weet dat monteurs erg gewild zijn. Sterker nog als je erbij verteld dat je een (DIESEL) monteur bent dan ligen ze echt aan je voeten.  Ik ben zelf trouwens ook automonteur en ga het ook zeker zo spelen. Veel suc6
Arvid :up:

Back