welke annuleringsverzekering bij enkele reis?

*Anneke*

New Member
Ik wil straks eigenlijk mijn ticket boeken, maar weet niet welke annuleringsverzekering ik zal nemen!
Bij D-reizen vind ik hem vrij duur, maar bij Interpolis of Oom verzekering lukt het niet omdat het een enkele reis betreft. Ik las dat sommigen een annuleringsverzekering bij hun creditcard hebben....geldt dit ook voor de creditcard van de Rabobank??
Hebben jullie nog suggesties voor andere mogelijkheden??

groetjes Anneke

bij de rabobank kun je een doorlopende reis verzekering hebben bij je credit card, maar je wilt de trip toch niet annuleren. gweoon gaan met die banaan.

de groeten

- doorlopende reisverzekering kan volgens mij alleen als je een woonadres in NL hebt.
- ik ben natuurlijk niet van plan te annuleren, maar als mij, of een van mijn familieleden ineens iets overkomt, ben ik blij dat ik kan annuleren en een maandje later rustig kan gaan!

Zoals het nu staat toch maar bij D-reizen afsluiten...

Heb je de ANWB al eens geprobeerd? Wat is overigens het verschil tussen een retour en een enkele reis? In beide gevallen wil je toch alleen de tijd voor vertrek afdekken of ben ik nu gek?

Chantal

ANWB nog niet geprobeerd...ik zal ze gelijk een mailtje sturen, dankjewel! Verschil tussen enkel en retour is volgens mij dat je geen terugkeer datum hebt en daar vragen veel maatschappijen wel om. Voor mij gaat het inderdaad alleen maar om de tijd vooraf!

Back