welke particuliere verzekering dekt het meest de tandarts kosten?

ingrid en eric

New Member
Hoi
Ik heb de site al even bekeken wat er te vinden is over tandartsverzekeringen. De medicare vergoed alleen in erg bijzondere gevallen en ik wil graag een particuliere verzekering erbij afsluiten die met name goed is voor de tandartsdekking. Ik heb nogal een problematisch gebit en heb elk jaar best veel kosten aan de tandarts. heeft iemand al een keer de diverse verzekeringen uitgezocht?
En anders welke particuliere verzekering heb je zelf en hoe is de tandarts dekking geregeld? En hoe lang is de wachttijd voordat je gebruik mag maken hiervan?

Is dat teveel werk dan heb je misschien enkele namen van particuliere verzekerings maatschappijen voor me dan ga ik zelf met elkaar vergelijken.
Alvast bedankt voor je reactie!
Groet Ingrid (en Eric)

:evil: (mijn tanden)

Ik weet dat je je extra kunt verzekeren (tandarts) maar ik kan je alleen geen namen van verzekerings maatschappijen geven want zover ben ik zelf ook nog niet met het uitzoeken daarvan  :-D

Groetjes Sander :up:

Hoi,

Wij hebben zonet zo een prive verzekering genomen en hadden ons bij de keuze onder andere ook wat laten leiden daar de terug betaling van dental care.  Wij hebben Medibank genomen. Australian Unity is ook niet slecht maar de terugbetaling was iets minder.

Groetjes

valle

pffffffff,

heb niet alles bij de hand, hoor, maar wij zitten bij HBA. Die hebben een goede tandarts dekking voor niet teveel geld. Krijgen niet alles terug, ik geloof 75%, maar met zijn drietjes de jaarlijkse controle en we hebben onze premie alweer terugverdiend!

Marc

Wij zitten bij NIB en zijn daar blij mee.

Specifiek over de tandarts: als je in Newcastle of Sydney woont kun je naar NIB's eigen dental care centre. Hele redelijke tarieven en je hoeft niets terug te claimen want dat wordt direct verrekend. En wat ik ook een prettige gedachte vond: zij hebben er belang bij je gebit in optimale conditie te houden omdat zij uiteindelijk betalen.
Heb er destijds een aantal 'grotere' ingrepen laten doen (kroon erin, verstandskiezen eruit en diverse vullingen - mijn gebit is ook niet geweldig :) ) en ben erg tevreden over hoe dat allemaal gedaan is.

NIB adverteert regelmatig met aanbiedingen waarbij de wachttijden korter zijn en of niet van toepassing zijn.

Hoi Ingrid (en Eric)

Heb je deze webpagina al gezien?

http://www.iselect.com.au/

Succes met uitzoeken.

Groetjes,

Brigitte

Back