Welke reinigingsmiddelen te gebruiken ?

E

Els

Nog eens proberen dan... die andere thread had ik ook gelezen, maar ik vind er geen antwoord op mijn vraag.

Mijn vraag is WELK type product (eventueel een merknaam?) andere mensen gebruiken om schoenen en tuinmateriaal te reinigen?? Een echt ontsmettingsmiddel (zoals Jeyes in de UK) of gewone huishoudproducten?

Op het britse expat forum staat nl. dat het echt ontsmet moet zijn, dus schoenen reinigen met water en gewoon product zou niet voldoende zijn??

Iemand tips?

Bedankt
Els  :)

Bacchus: Ik heb de titel aangepast. Het was eigenlijk de bedoeling dat je deze vraag zou stellen in het bestaande topic. Ik zal deze laten staan, maar wel het verzoek om niet voor elke ding een nieuw topic te openen maar gewoon even de search knop gebruiken of er al een dergelijk topic bestaat en daar in verder gaan.
 
Wij hebben onze spullen niet gereinigt met een speciaal middel. Wel hebben we dingen goed schoon gemaakt. bloempotten met water,  dat er geen zand meer in zat.
Hier hebben we verder geen problemen bij ondervonden

groetjes
 
Wij hebben geen speciaal reinigingsmiddel gebruikt - alleen gezorgd dat alles uiteraard aardevrij was - incl. golfclubs - tuingerei. Volgens mij hebben wij gewoon een allesreiniger gebruikt. Onze grasmaaier hebben we achtergelaten omdat we een "Victa" wilden kopen :). Onze houten tuinmeubels hebben we ook achtergelaten - die waren bijna niet goed schoon te krijgen - en we hebben hier prachtige Jarra tuinstoelen/tafel gekocht.
 
Back
Top