welke vistrips in buurt van Brisbane zijn goed bevallen?

traviesa

New Member
Heeft iemand goede ervaringen (of juist slechte) met bepaalde vischarters in de omgeving van brisbane (inclusief gold/sunshine coast).
Ik wil mijn vriend een vistrip cadeau doen voor zijn verjaardag maar heb geen idee van wat leuk is en waar ik op moet letten dus.....tips zijn van harte welkom.

[quote author=traviesa link=topic=8558.msg113309#msg113309 date=1205045401]
Heeft iemand goede ervaringen (of juist slechte) met bepaalde vischarters in de omgeving van brisbane (inclusief gold/sunshine coast).
Ik wil mijn vriend een vistrip cadeau doen voor zijn verjaardag maar heb geen idee van wat leuk is en waar ik op moet letten dus.....tips zijn van harte welkom.[/quote]

Effe searchen.....omgeving Brisbane.....,  ik heb er een paar....
Een hele goede is Adelaide river,  Dundee beach, South alligator river.
Als je hier een weekje op alle 3 hebt gevist zul je genoeg vis vangen voor een heel restaurant.

Succes and have fun,

Jack :evil:

Haha, die Jack, mallerd :)

Traviesa, geen idee. Ik weet wél dat Moreton Bay steeds beroerder wordt door de vervuiling... Misschien bij de 'VVV' checken?

Trouwens, gaat het bij vissen niet meer om het bier en het 'mannen onder elkaar gedoe'? Jawelllllllll ;-)

grinnik....
dat is het nou net ...het gaat juist NIET om het bier maar wel om het vissen.

dat blijft trouwens wel melig, als je hier als man niet echt een bier drinker bent denken ze meteen dat er iets mis is met je. Wat mij betreft beter zo dan ene die elk weekend stomdronken in bed rolt.

Ja, het is soms wel een beetje zo. En ik heb ze dronken achter het roer gezien - niet goed!

Ben benieuwd wat je vindt, aan vis-uitjes!

[quote author=Eerainuh link=topic=8558.msg113383#msg113383 date=1205127070]
Ben benieuwd wat je vindt, aan vis-uitjes![/quote]

[quote author=Jack link=topic=8558.msg113316#msg113316 date=1205050102]
Effe searchen.....omgeving Brisbane....., ik heb er een paar....
Een hele goede is Adelaide river, Dundee beach, South alligator river.
Als je hier een weekje op alle 3 hebt gevist zul je genoeg vis vangen voor een heel restaurant.
Jack :evil:[/quote]

[quote author=traviesa link=topic=8558.msg113309#msg113309 date=1205045401]
Heeft iemand goede ervaringen (of juist slechte) met bepaalde vischarters in de omgeving van brisbane
tips zijn van harte welkom.[/quote]

G&D#$D*^M# worden de replies nu helemaal niet meer gelezen.
Omgeving Brisbane..... visstekkies.... JE KRIJGT ER 3 in je schoenen geschoven.
Begint er eentje te lullen ...het water is vies..
Effe bij de VVV checken  :? :shock: ...hallo.. wake up this is Australia, we hebben hier geen VVV. :wink:

Tsjonge jonge jonge, mot niet gekker hier.

Jack :evil:

ps; natuurlijk gaat het bij ons om het vissen en niet al dat bier.

Oh ja Jack, geef jij nog even door wanneer je Dundee Beach naar Brisbane brengt? Kunnen we het vissen regelen  :fishing: 

:nana:

;-)

[size=11pt]Dat bedoel ik dus met......[/size]

[quote author=Jack link=topic=8558.msg113390#msg113390 date=1205142097]
worden de replies nu helemaal niet meer gelezen.
Jack :evil:[/quote]

Jack :devil:

Ohhhh, dacht jij dat iemand moest opvallen dat dat niet in de buurt was? Sjemig, je maakt er wel een heel event van hoor, van dat vissen, :-D

Overigens, schiet me nou te binnen; wij hebben goudvissen in de vijver.... maar da's misschien iets te beperkt voor een uitje?

Back