Ik heb mijn vriendje (kiwi) 1,5 jaar geleden ontmoet in Bali en niet meer laten gaan. Ik heb een tijdje bij hem in Australie, Kalgoorlie (WA) gewoond en hij woont nu sinds augustus 2006 bij mij in Nederland. Hij vindt het echter niet echt fijn in Nederland en daarom hebben we besloten terug te gaan naar Australie. Dit keer gelukkig niet naar Kalgoorlie, maar naar Perth! Het is heel snel gegaan, ik heb een maand geleden alle informatie opgezocht die ik nodig heb voor een Spouce visum. We kwamen er al snel achter dat het handiger was om een visum voor Nieuw Zeeland aan te vragen en daarmee dan Australie in te gaan. Dus afspraak gemaakt voor medical, week later alle spullen terug. Overige papieren ingevuld en alle benodigde informatie bijgevoegd...en opgestuurd. Vorige week kreeg ik een telefoontje, dat alles in orde is. het enige wat ze nog willen hebben is een bewijs van inschrijving in mijn gemeente, voordat mijn vriend vertrekt (hij gaat 30 juni alvast in het voren). Als dat geregeld is krijg ik mijn visum, uiterlijk eind Augustus!!! Zo snel kan het dus ook gaan.