Wendy stelt zich voor

Truusje

New Member
Goedeavond,

Ik ben Wendy, 29 jaar, woon in de buurt van Den Haag en ben nog nooit in Australie geweest  :? Zullen jullie wel denken, wat doe je hier dan.. Mijn vriend is er afgelopen maand wel geweest, en zei bijna meteen 'hier zou ik wel kunnen wonen, en ik denk jij ook!'. Dus het volgende ticket is geboekt, en nu mag ik mee  :smile:

We vertrekken 25 december voor drie weken naar Adelaide. Naar Adelaide omdat de beste vriend van mijn vriend daar in de buurt woont. Dus kan kan ik ook meteen kijken of ik het inderdaad ook helemaal geweldig vind daar. Tot twee maanden geleden hadden we nog nooit aan emigreren gedacht. Wel dat we gaan sparen voor een groot, vrijstaand huis in een rustige en mooie omgeving (dachten aan Drenthe ofzo). Maar wat is er nou eigenlijk mooier dan dit huis te hebben in een supermooie omgeving, waar de mensen relaxed zijn en ook nog met praktisch altijd lekker weer!
Dus afwachten tot begin volgend jaar, en wie weet dan op voor het visum!

Welkom op het forum!! Nog een paar maandjes en dan zit je in OZ!! Veel succes met alles!

Hey Wendy,

Jij bent toch van die Engineer? als je alles door zet veel succes alles!

En alvast heel veel plezier met de "ontdekkings" reis rond adelaide.  :plane: :happysun: :beach: :tent: :stupid2:

Wow, super dat je binnenkort al even een kijkje gaat nemen.
Ben er bijna vast van overtuigd dat het je heel goed zal bevallen.
Wens je dan ook alvast veel succes met de plannen en een fijne reis.

Dank je allemaal :) De ontdekkingsreis zal vast leuk worden!

@Stefan, ben idd die van die engineer ja!

Hai Wendy,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je Australie geweldig gaat vinden, vast wel. Heel veel plezier met de voorpret!

Eric

Back