Werk ervaring en diploma's

Status
Not open for further replies.

Mad Mike

New Member
Hé ozzie's

Kan iemand mij ook vertellen of je op basis van je diploma's een visum moet aanvragen? Zo ja, moet je dan ook dat beroep uitoefenen? Dat beroep komt nl wel voor op de sol lijst, alleen heb ik de ervaring niet want ik doe heel wat anders.

Thanks michael.

Bacchus: In het forum onderdeel Skilled Visa is er al veel geschreven over het aanvragen van een visa op basis van diploma's, beroep en ervaring. Succes! http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=29.0

Je vraagt inderdaad op basis van je diploma´s je visum aan, maar je mag gerust in een ander beroep werkzaam zijn en werkervaring opdoen als dit ook maar een beroep is wat op de sol/lijst staat!
Dit geldt overigens niet als je in aanmerking wilt komen voor een beroep op de modl/lijst, dacht ik tenminste.

Als ik het allemaal een beetje begrepen heb is het, je wilt emigreren voor bv. loodgieter want je hebt de diploma's en dit komt voor op de lijst maar..... je bent langer werkzaam als iets wat niet op de lijst voor komt.
Dan is het volgens mij zo, Je moet minimaal 12 maanden onafgebroken werkzaam zijn als bv. loodgieter of van de laatste 18 maanden moet je minimaal 12 maanden werkzaam zijn als bv. loodgieter en uit de laatste 4jaar moet je 3 jaar werkzaam zijn als bv. loodgieter.
Dit geld voor skilled visa

Ps. Iedereen die dit leest, Als ik niet correct ben corrigeer me dan

Groetjes Jack :up:

Status
Not open for further replies.
Back