werk in gezondheidszorg????

shazza2581

New Member
Hallo, ik werk als persoonlijk begeleidster met mensen met een verstandelijk / lichamelijke handicap en wil graag emigreren naar NSW.
ik surf zelf en zou dus graag aan de kust willen gaan wonen, maar weet nog niet precies waar. Ben ook nog maar net bij dit forum!
weet iemand of er veel werk in deze branche is en of er net zoals in nederland zorginstellingen zijn voor mensen met een verst of lichamelijke handicap.
alvast bedankt
sharon

Hallo Sharon

Werk in de gezondheidszorg is er heel erg veel er is een enorm te kort aan. Weet niet hoe het zit met jouw opleiding misschien kan je de nursing board in NSW een email sturen zij kunnen je vast wel meer vertellen

ik zal daar eens een mail naar sturen want ik had een beoordeling laten maken en zij zeiden dat mijn mbo diploma niet voldoende is en heb gezien dat bij de banen social/welfare worker er word gevraagd om een bachelor degree. dat was best even balen moet dus waarschijnlijk weer naar school. Ook al heb je 5 jaar werkervaring in de gehandicaptenzorg!
Ja de een zegt dit de ander dat best verwarrend hoor

Hoi Sharon

Ik dacht dat je verpleegkundige was, de nursing board is nl voor verpleegkundigen, sorry.

Succes met uitzoeken :up:

Ja, tis inderdaad heel erg verwarren!!! Heb zelf SPH gedaan en woon nog maar net in Perth en voor mij ist ook nog een beetje uitpuzzelen. Kmeen me te herinneren dat er ene ROEL ook op xpdite zit die SPW heeft gedaan (even search knop gebruiken) die kan je misschien wel verder helpen... Succes! Tis niet makkelijk maar waar een wil is is een weg! Grts, Marieke

Back