Werk mee aan onderzoek naar emigratie intenties

jelmerjeuring

New Member
Hallo,

Mijn naam is Jelmer Jeuring en ik studeer Sociale Psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek.

Ik wil onderzoeken waarom mensen uit Nederland willen emigreren. Wat zijn de redenen van hun eventuele vertrek? Om hier achter te komen heb ik een vragenlijst samengesteld.

Ik ben op zoek naar mensen die van plan zijn om vanuit Nederland naar een ander land te verhuizen. Is emigreren een paar keer bij u opgekomen, hebt u al een volledig emigratieplan en uw tickets al gekocht, of zit u hier ergens tussenin, dan vraag ik u vriendelijk de vragenlijst in te vullen. Het invullen kost ongeveer 15 minuten.

Door op onderstaande link te drukken komt u op de website. Alvast bedankt!

Naar de vragenlijst http://www.rug.nl/psy/emigrant

Hoi Jelmer,

Welkom op het forum! :up:

Kunnen diegenen die al geëmigreerd zijn ook de vragenlijst invullen?

Ik ben op zoek naar mensen die nu nog in  Nederland wonen en die van plan zijn om te emigreren. Mensen die al geëmigreerd zijn vallen daar dus buiten. Dit is inderdaad wel verstandig om er bij te zetten.

J

DONE!

Moet zeggen, goed en breed opgezet en zeker van betekenis.

Petje af en veel succes :up:

Mariette

Wauw wat een inzichten geven die vragen zeg haha... Goed opgezet inderdaad. Succes ermee  :up:

Sorry beetje late reactie, maar ik zie dit topic nu pas. Heb je nog mensen nodig om het in te vullen of niet ?

-edit-

Heb hem toch maar ingevuld, had toch niks te doen. Waren wel erg veel vragen zeg. :shock:

Back