werk vinden

lucy

XPdite Sponsor
Hallo,

We hebben al sinds enige tijd een 175 op zak en in januari vertrekken we naar Brisbane. Inmiddels kijk ik al een tijd rond naar werk en ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe dat anderen vergaan is die het afgelopen jaar vertrokken.
Al werk gevonden voor het vertrek? Of snel daarna? Lang werkloos gebleven of misschien tijdelijk minder aantrekkelijk werk gedaan en snel op een betere plek beland?

Eigenlijk maak ik me niet veel zorgen en ben ik optimistisch dat werk vinden wel gaat lukken, maar aan de andere kant hangt het natuurlijk wel af van werk of het uiteindelijk mogelijk is om in Australie te blijven.

Ook algemene info over Brisbane is welkom: hoe is de werkgelegenheid in Brisbane op dit moment ten opzichte van de andere grote steden?

Antwoorden hierop interesseren mij ook heel erg. Wij vertrekken in aug 2011, ook naar Brisbane. Hebben tot nu toe nog totaal niet gekeken naar werk, maar ik vraag het me wel regelmatig af hoe moeilijk het zal worden. Want het is zoals je zegt: uiteindelijk hangt het van werk vinden af of je kan blijven. Dus laat maar komen die ervaringen....

Antwoorden hierop interesseren mij ook heel erg. Wij vertrekken in aug 2011, ook naar Brisbane. Hebben tot nu toe nog totaal niet gekeken naar werk, maar ik vraag het me wel regelmatig af hoe moeilijk het zal worden. Want het is zoals je zegt: uiteindelijk hangt het van werk vinden af of je kan blijven. Dus laat maar komen die ervaringen....

Is al veel over geschreven op dit forum, ff zoeken ;)

Of hier klikken:
http://forum.xpdite.net/topic/10987-aanbevelingen-perth/page__p__161266__hl__%2Baustraliers+%2Bweten+%2Bniet__fromsearch__1#entry161266

suc6!

Back