Ik ben leraar lichamelijke opvoeding voor alle opleidingsniveaus. Ik wil heel graag in de direct omgeving van Perth mijn beroep uitoefenen. Ik heb een aanvraag ingediend bij de WACOT (Western Autralian College of Teaching), maar krijg een bericht terug dat mijn gemiddelde Ielts score van een 7,5 onvoldoende is. Zij hebben een minimale eis van een 8. Het lukt mij niet om voor ons vertrek (12 januari) een nieuwe Ielts test te doen, bovendien verwacht ik in Australie zelf veel sneller het gewenste niveau te kunnen halen.
-Weet iemand of ik nu al wel kan gaan solliciteren?
-Zijn er wel banen in het onderwijs beschikbaar? Ik zie wel veel vacatures online staan, maar lees ook vaak dat het moeilijk is om werk te vinden in het onderwijs. Ik vind het vreemd dat mijn beroep wel op de critical list staat, maar dat het je dan erg moeilijk wordt gemaakt om aan de slag te gaan.
Groeten,
Patrick
-Weet iemand of ik nu al wel kan gaan solliciteren?
-Zijn er wel banen in het onderwijs beschikbaar? Ik zie wel veel vacatures online staan, maar lees ook vaak dat het moeilijk is om werk te vinden in het onderwijs. Ik vind het vreemd dat mijn beroep wel op de critical list staat, maar dat het je dan erg moeilijk wordt gemaakt om aan de slag te gaan.
Groeten,
Patrick