werken in australie

robwillemse

New Member
wie kan mij in verbinding brengen met iemand die bij een australische bank momenteel werkt?

Wij zijn vorig jaar october een maand door australië rondgetrokken. Schitterend land. Mijn partner was ooit in parramatta geboren ( en 10 jaar gewoond ) en heeft haar australische paspoort. ook mijn kinderen hebben een australisch paspoort. Ben nu bezig met een permanent visum.

Volgend jaar nog eenmaal dit mooie land bezoeken en dan een beslissing nemen of wij alles in Nederland gaan opgeven.

Hi!

Sorry, ik helaas niet! Maar het is misschien een goed idee om je eerst even voor te stellen en wat meer te vertellen voordat je met de deur in huis valt :) :up:

Groetjes
Syl

robwillemse: kijk even op internet (Google) bijvoorbeeld bij ANZ. Je kunt ze per email bereiken en ze antwoorden over het algemeen heel netjes. Zo kun je in contact komen, geen probleem.

Groet!

Vier maanden geleden is er hier in nederland een beurs geweest, om mensen te stimuleren om te emigreren naar australie. We hebben begrepen, dat er een grote vraag is naar bouwvakkers in het algemeen. Mijn collega heeft dan ook gereageerd op een aannemer in Sydney en een gesprek gehad met een vertegenwoordiger van een agency, maar tot op de dag van vandaag, nog geen reactie gehad. Nu ga ik over twee maanden naar Sydney met mijn vrouw, en ben van plan om ze op te zoeken, maar heeft dit zin. Of moet ik gewoon naar bouwwerken gaan om te informeren. Is er wel vraag naar bouwvakkers. Wie kan mij helpen.

groetjes Jeroen.

M5: topic is gemerged met dit al bestaande topic.

Hoi

Wij zijn op de beurs geweest! Voor bouwvakkers echter niets gezien daar. Ze zochten met name hoger opgeleid technisch en medisch personeel.
Ik weet echter wel van mijn oom (is/was aannemer in Melbourne) dat er nog steeds een schijnend gebrek is aan goede bouwvakkers, dus maak je over werk vinden maar geen zorgen.
Het zal echter wel moeilijk worden als je dat werk van hieruit wil vinden, daarvoor moet je dan toch in Oz zijn.

Bedankt voor het verplaatsen Sander,
maar is het niet handig om de topics over verschillende werkgebieden(we hebben het hier enerzijds over bank/administratief en anderzijds over de bouwvak) gescheiden te houden?

Groetjes Wilbert

[quote author=Wilbert67 link=topic=4266.msg53136#msg53136 date=1143275810]
maar is het niet handig om de topics over verschillende werkgebieden(we hebben het hier enerzijds over bank/administratief en anderzijds over de bouwvak) gescheiden te houden?
[/quote] Ik denk dat als we dit gaan doen we gezien het aantal leden, straks tientallen topics(dezelfde topics) hebben lopen met allemaal dezelfde vraag. Vandaar dat we ook dit soort vragen proberen om zoveel mogelijk in één topic te houden, zodat het voor iedereen ook overzichtelijk blijft.

Groetjes Sander :up:

Helo everbody,

Heeft er iemand reeds ervaring hoe je in de real estate kan gaan functioneren in Austr?
Momenteel ben ik actief in vastgoed, verzekeringen, enz..., zou dit dolgraag uitoefenen in Austr., wie kan mijn daarmee helpen?

Kind regards, Karen :up:

Welke functie beoefen je in de vastgoed?? Mijn man zit nl. ook in het vastgoed als projectontwikkelaar. Ik heb begrepen dat daar ruim voldoende werk in is.

Back