We've got it!

Katja

New Member
Hallo allemaal,

lang niet meer gepost hier, maar dit goede nieuws wil ik jullie niet onthouden: we hebben onze grant binnen, dus alleen nog even de paspoorten opsturen en dan kunnen we eindelijk vertrekken! :dance:

Nou ja, als we ons huis verkocht hebben dan....maar dat zal niet lang duren, ze gaan hier in de buurt als warme broodjes!
Wie weet er trouwens hoe ik, als ik mijn paspoorten naar Londen stuur, er dan een al gefrankeerde envelop bij kan doen zodat ze het zo weer terug kunnen sturen? Daar vragen ze namelijk om.
En moeten de kinderen een eigen paspoort hebben? Er staat iets in het document dat alle visa houders een eigen paspoort moeten hebben? Ze staan nu gewoon in ons paspoort erbij.

We hopen in oktober te kunnen vertrekken, en dan liever de 1e dan de 30e! Melbourne here we come! :plane:

Groet, Katja.

Hai Katja, gefeliciteerd.

Wat vreemd; wij moesten van onze dochter bij de aanvraag al een kopie van haar paspoort insturen. M.a.w. ze moest toen al een eigen paspoort hebben. Neem aan dat ze inderdaad een eigen paspoort moeten hebben. Wel zo veilig en prettige, trouwens. Je weet nooit wat er gebeurd, met een eigen paspoort (en visum) kan je alle kanten op.

Groet en succes!
Kathleen

Hee gefeliciteerd met jullie sticker  :-D !!! Leuk gevoel is dat hé, een hele opluchting. Geniet ervan!  :up:

Sara

Back