Desteny
New Member
Allereerst zullen we beginnen met vertellen wie wij zijn.
Rupert & Judeska Faneyte
Wij zijn in juli 2005 getrouwd en zijn beiden toe aan een nieuwe uitdaging.
Mijn vrouw is afkomstig van het prachtige eiland Curaçao. Is daar opgegroeid en is in 1997 in Nederland komen studeren.
Ik ben in Nederland geboren maar mijn ouders zijn afkomstig van de Nederlandse Antillen. Wij wonen en werken momenteel in Utrecht maar zijn duidelijk toe aan nieuwe vooruitzichten en uitdagingen. Wat beter dan naar een land waar je alles kunt vinden als Australië.
De grote vraag aan de mensen die ons voor zijn gegaan naar Australië, waar moet je beginnen als je wilt emigreren?
Waar wonen de meeste Nederlanders?
Welke stad, dorp of district raden jullie aan om te gaan wonen?
Hoe zijn de lonen in Australië?
Hoe is het dagelijks leven in Australië?
Hoe schrijven we ons in voor de werving van oktober?
Graag willen wij mensen spreken die daar zijn geweest en die daar al wonen.
Verder vinden wij dit forum geweldig omdat we hier een aantal vragen hebben kunnen beantwoorden. Naar helaas niet alles.
Bedankt voor het lezen van ons stuk.
Groet,
Rup & Des
Rupert & Judeska Faneyte
Wij zijn in juli 2005 getrouwd en zijn beiden toe aan een nieuwe uitdaging.
Mijn vrouw is afkomstig van het prachtige eiland Curaçao. Is daar opgegroeid en is in 1997 in Nederland komen studeren.
Ik ben in Nederland geboren maar mijn ouders zijn afkomstig van de Nederlandse Antillen. Wij wonen en werken momenteel in Utrecht maar zijn duidelijk toe aan nieuwe vooruitzichten en uitdagingen. Wat beter dan naar een land waar je alles kunt vinden als Australië.
De grote vraag aan de mensen die ons voor zijn gegaan naar Australië, waar moet je beginnen als je wilt emigreren?
Waar wonen de meeste Nederlanders?
Welke stad, dorp of district raden jullie aan om te gaan wonen?
Hoe zijn de lonen in Australië?
Hoe is het dagelijks leven in Australië?
Hoe schrijven we ons in voor de werving van oktober?
Graag willen wij mensen spreken die daar zijn geweest en die daar al wonen.
Verder vinden wij dit forum geweldig omdat we hier een aantal vragen hebben kunnen beantwoorden. Naar helaas niet alles.
Bedankt voor het lezen van ons stuk.
Groet,
Rup & Des