Wie ben ik

Ivette

New Member
Hallo Iedereen,

Ik zal me ff voorstellen,
Ik ben Ivette Kuijpers, 20 lentes jong en woon in Soest bij mijn moeder. Ik werk als detentietoezichthouder/beveiliger in een detentie centrum.

Vanaf kinds afaan (vraag niet waarom) al geobsedeerd geweest van Australie. Ik heb 1 jaar door Australie gereist (9-2004/9-2005) en daar een jongen opgezocht die ik al eem jaar kende en die ik al leuk vond. Daar de knoop doorgehakt en besloten dat we met elkaar verder willen. Al bijna een jaar zijn we bij elkaar en nog steeds gaat het goed. En langzamerhand wil ik informatie op gaan zoeken over emigreren, en dan in de catogorie de facto.
Waar moet ik in godsnaam beginnen, hoe en wat
Ik hoop hier wat informatie te vinden/vragen/krijgen en als hij in Nederland is (6 weken vanaf kerst  :up:) willen samen de mogelijkheden bekijken.

Nou dit was het wel ff voor nu...
Liefs Ivette

ps, zou dan naar Perth gaan

Welkom op dit gezellige forum  :hi:

Je zou hier kunnen beginnen http://www.australian-embassy.de/visa/visas/family/100_309.html
En verder hier op dit forum zoeken onder spouse.
Vragen op dit forum kan ook, er zijn genoeg antwoorden te vinden.

suc6 Ton  :up:

Van harte welkom op het forum.
Zoals gezegt er is genoeg info over   :coffee:
defacto spouse visa te vinden.
Succes met je plannen.

Gr Ineke  :up:

Ook van ons een hartelijk Welkom.
Je zal wel een heleboel hulp kunnen krijgen op dit forum. Probeer in ieder geval eens de "Search knop" te gebruiken. Dat zal af en toe je beste vriend worden.

Rene

Hey,

Dank jullie wel, ik zal hier zeker heel veel komen!
Ga eerst ff uitzoeken hoe dat zit met Berlijn. Lees er heel veel van maar weet eigenlijk niet zo goed wat het inhoud.

Liefs ivet

Hallo,

Iedereen bedankt voor de warme onthaal!!! Altijd leuk zo'n welkoms-comitè  :up:
Heb al onwijs veel informatie opgezocht. En nu is het eigenlijk gewoon dingen verzamelen, spullen invullen en volgend jaar het visa aanvragen.
Ik wil volgend jaar november/december die kant op dus heb nog ff te gaan.
Ondertussen blijf ik gewoon lekker informatie lezen, dromen en voorbereiden!

Liefs Ivette

Back