Wie ben ik?

Lost

Administrator
Ik zal beginnen met me voor te stellen. Ik woon in Nederland, in Breda om precies te zijn. Ik kom regelmatig in Australië omdat mijn vriendin daar woont. Ik ben bezig om een visum te krijgen en ik hoop over een jaar in Australië te wonen.

Het afgelopen jaar heb ik drie keer Australië bezocht. Bij elkaar zo'n drie maanden. Ik moet zeggen dat ik Australië geweldig vind. Aardige mensen en een verschrikkelijk mooi land.

Tijdens mijn strooptochten op internet kwam ik een heleboel oproepen tegen van Nederlanders die in Australië wonen en in contact willen komen met andere Nederlanders in Australië. Aangezien er wel een aantal leuke websites waren te vinden, maar geen forum die als ontmoetingsplaats kon dienen, ben ik maar dit forum begonnen.

Laat eens wat van je horen.
 
Geweldig dit forum.
Ik hoop een heleboel mensen tegen te komen, die naar Australie gaan of er al wonen.

Maar ik zie voornamelijk nog alleen mensen die in Nederland wonen. Ik hoop dat de andere kant van deze aardbol ook vertegenwoordigd gaat worden.........

Sonja
 
Het forum is pas een week of drie oud en mag dus best nog wel wat groter groeien :wink:. We hebben al enkele leden van "down under" maar het overgrote deel van de leden woont (nog) in Nederland. Laten we hopen dat meer mensen jouw voorbeeld volgen en zich gewoon aanmelden 8).
 
Herziening: we hebben al enkele leden van "down under" en België, maar het overgrote deel van de leden woont (nog) in Nederland :wink:.

Welkom op het forum verko!
 
Lost said:
Ik zal beginnen met me voor te stellen. Ik woon in Nederland, in Breda om precies te zijn. Ik kom regelmatig in Australië omdat mijn vriendin daar woont. Ik ben bezig om een visum te krijgen en ik hoop over een jaar in Australië te wonen.

Het afgelopen jaar heb ik drie keer Australië bezocht. Bij elkaar zo'n drie maanden. Ik moet zeggen dat ik Australië geweldig vind. Aardige mensen en een verschrikkelijk mooi land.

Tijdens mijn strooptochten op internet kwam ik een heleboel oproepen tegen van Nederlanders die in Australië wonen en in contact willen komen met andere Nederlanders in Australië. Aangezien er wel een aantal leuke websites waren te vinden, maar geen forum die als ontmoetingsplaats kon dienen, ben ik maar dit forum begonnen.

Laat eens wat van je horen.

hee Lost!

ik zie dat jij in Breda woont.. toevallig mijn jongste dochter ook, en die gaat nu 17 december een maand backpacken in Oz en vrienden opzoeken die daar al wonen en sinds kort zelfs een baby hebben. misschien kennen jullie elkaar wel, zij heet Catherine.. je weet maar nooit natuurlijk.. Breda is groot :wink:

Groetjes, Thesi
 
Okay :lol: je mist heel wat maar okay!! :wink: ze vertrekt dus over 13 dagen voor een maand... en ik dacht dat het misschien wel een vriendenkring was, want er zijn er nog een paar die uit Breda zijn gegaan en zelfs daar zijn blijven wonen en getrouwd zijn inmiddels, van een weet ik het tenminste ene JP en heeft nu een dochtertje Zoe...

maar bedankt voor je reactie!

Thesi
 
Back
Top