wie brengt me up to date ?

CorneHeeren

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben hier kakelvers en hoop dat er sommigen onder jullie zijn die mij "wegwijs" zouden kunnen maken inzake het emigreren
naar Australie.

Natuurlijk heb ik contact met een paar organisaties die mij e.e.a. kunnen verduidelijken maar mijn ervaring is toch dat die
het primair academisch benaderen cq. te globaal.

Mijn doel is om van ervaringsdeskundigen zoals jullie tips te krijgen omtrent waar en hoe te beginnen en waarop vooral te letten.

Probeer er me zeer zeker niet met een Jantje van Leiden vanaf te maken maar het heeft een praktische insteek.

groetjes,
Corné Heeren

Hallo Corné

als eerste welkom op dit forum, en voor het wegwijs maken zal je moeten beginnen met het opschrijven van je beroep werkervaring en leeftijd en misschien dat deze link je op weg kan helpen

groetjes
Yvonne

PS.Move 2 australia pakt het zeker niet academisch aan maar met veel kennis en ervaring

Het begin is academisch, het is een kwestie van punten scoren en dan optellen.

Het enige wat meer diepgang nodig heeft is een gecompliceerde situatie waarbij het punten scoren niet zo eenvoudig is. Zoals Yvonne al heeft aangegeven, als je daarbij hulp wilt hebben dan zul je hier openheid van zaken moeten geven of een bureau benaderen en er dan wat geld aan spenderen.

PS dit lijkt mij trouwens niet onder de "laatste stand van zaken" te vallen

Welkom op het forum.

Iemand 'up to date' brengen is niet zo makkelijk. Er zijn nm veel verschillende visums en dus ook hele verschillende aanpakken. Je zult - zoals hieronder/boven ook al wordt gezegd - dus eerst openheid van zaken moeten geven.

Je zou ook eens kunnen kijken op www.immi.gov.au

Back