Wie gaat er naar "Australia Needs Skills Expo"?

EandE

XPdite Sponsor
Hallo,

De titel van dit topic zegt het al: Ik ben benieuwd of er nog mensen zich hebben aangemeld voor de "Australia Needs Skills Expo" in Londen. Zelf heb ik me al wel aangemeld, maar ik heb nog geen reactie gehad (ook niet nadat ik een vraag per e-mail heb gestuurd).

Overigens weet ik ook nog niet zeker of ik (we) echt zal gaan, hangt ook af van de beschikbaarheid van een goedkope vlucht.

Groeten
E

Tja het ligt natuurlijk aan je beroep en persoonlijke situatie. Maar ik zou persoonlijk niet helemaal naar london gaan voor die expo. Als het vergelijkbaar is met de job expo in Amsterdam van 2005 of was het 06?? Dan zijn het alleen maar een stel job recruitment figuren met een hoop lozen beloftes en een hoop foldertjes en gratis pennen. Verder hier en daar nog een groot (mining) bedrijf waar je alleen wat aan heb als je een specifiek beroep hebt + relevante werkervaring.

ik heb me wel opgegeven maar ook nog niks van gehoord.

Engelse collega van mij is wel uitgenodigd (maar hij had dan ook geen voorkeur bij "regio" opgegeven)

Ha N2go,

Dan is dat waarschijnlijk de truck geweest, ik had inderdaad ook voorkeurregio's aangegeven. Overigens zijn de kosten om naar Londen te gaan nou ook weer niet heel erg hoor, als je maar op tijd kan boeken. Dat lijkt te gaan gebeuren, aangezien het inmiddels al 1 maart is!

We zien het wel.

Back