Wie gaat voor 3 of 4 weken naar AUS vanuit NL????

Carmen

Member
Mijn moeder wil niet alleen reizen  :oops: en wil ons graag opzoeken.

WEET JE IETS?

Mail me  :up:
ccdfranke@hotmail.com
 
Hiya Carmen

Misschien kun je alvast even vermelden wanneer ze ongeveer van plan is te komen? en vanaf waar en waar naar toe etc. dan kunnen mensen iets gerichter reageren.

Succes in ieder geval!
Groetjes
Syl
 
Hallo

Ik had je al een email gestuurd. Heb mij na enkele maanden toch maar even aangemeld (dit even terzijde) Mijn moeder zit met hetzelfde. Wil wel komen maar durft niet alleen te reizen. Zij zat te denken aan september volgend jaar. Wij wonen in Perth WA

gr

Melanie
 
Wij wonen in Adelaide, maar ik vind het niet erg om haar ergens anders op te pikken. Ze wil graag tussen de 2 en 4 weken en alles is goed tussen half oktober en eind mei, behalve Kerst en Oud en Nieuw. Dus iedere tip is welkom!

Ze durft niet alleen te reizen omdat ze zich heel slecht kan orienteren en dan bedoel ik echt heel slecht! Naar familie reist ze altijd dezelfde routes al is het 10 km van haar huis. Echt een handicap, want verder is ze hartstikke fit en vlot.

Groetjes Carmen
 
mijn moeder vertrekt 30 september met Malaysia Airlines naar Brisbane.
Ik heb ook geregeld dat ze samen met de ouders van een Nederlandse vriendin van mij kan reizen. Is ook nog gezelliger, dan hebben ze wat te kletsen.
Aangezien mijn moeder net 77 is geworden, is het erg inspannend en spannend voor haar om de reis alleen te maken.
Ook vanwege de taal. Vorig jaar is ze echter wel alleen gekomen.
Ik heb toen begeleiding voor haar geregeld, dat kun je bij de reservering regelen.
Dus als je moeder al snel wil komen, kan ze misschien nog reserveren.

Gabriëlle 
 
Back
Top