Wie heeft de grootste banaan?

cyberoo

XPdite Sponsor
Tja, eindelijk na een LANG meetproces is tie dan daar.....

The WW Penis Map !

Nou, ik hoef me geen zorgen meer te maken hier in Australia :grin:
Een makkie....kat in 't bakkie. Van NL afkomst komen hier met een straat lengte binnen :wink:

Want to make love longer....Call AAMI reclame begrijp ik nu veeeel beter.. :grin:

Nou maar hopen dat het "visuele effect" bij vrouwen ook werkt. LOL :p

Is tussen al het negatieve nieuws wel effe een "opsteker" :shock:

Cheers Steef
 
Vraag mij altijd af wat je aan het zoeken was op Google, dat je hier per ongeluk tegen aan liep....


Duidelijk een door mannen opgstelde tabel, want "It's not the size that mathers, it has to touch the sides..." :evil:
 
Duidelijk een door mannen opgstelde tabel, want "It's not the size that mathers, it has to touch the sides..." :evil:
Dan moeten jullie maar een onderzoekje starten naar de gemiddelde wijdte van de V... :grin:
 
Vraag mij altijd af wat je aan het zoeken was op Google, dat je hier per ongeluk tegen aan liep....

Ik was serieus aan het zoeken waarom slakken toch zo'n spoor achterlaten als ze bewegen... :grin:

Oke ik beken.
Tussen de SMH, het NRC en de VK lees ik ook af en toe de T....Te....Tele....Telegraaf. O jee nu heb ik pas echt rode oortjes. :oops: Ja, zelfs de letters Prive van de Telegraaf site waren even aan het inbranden op mijn scherm zaterdag j.l. Ik weet dus ook weer wie het met wie doet en waarom in Glamourland. Zal wel komen omdat Ajax uit de Europa Cup is gedonderd....pure frustratie!
En mot toch ook in de gaten houden wat al die rechtse rakkers nou weer van plan zijn. :evil: Al die poespas over die peespas bijvoorbeeld... en tjakka daar onderaan stond het bericht! De Penis Map.

Mocht jullie die grootheden tabel toch niet onthouden? Hoort allemaal bij de voorkennis over Australia voor een succesvolle emigratie... :drinking: :smilie1surfer: :bangcomputer:

Cheers Steef
 
Back
Top