Wie heeft er de stap al genomen en het roer om gegooid?

D

Dicki Smits

Hallo,

Mijn naam is Dicki Smits en ik probeer een verzamelsite (startpagina) te maken van Nederlanders
die het roer om hebben gegooid, door definitief naar het buitenland te vertrekken om
daar een nieuwe start te maken.

Die nieuwe start kan er uit bestaan dat men een camping, hotel of pension is begonnen.
Maar ook andere mogelijkheden zijn welkom.
Misschien bent u wel een duikstek begonnen, of een safarietocht organisator, zelfs tandartsen of andere mogelijkheden zijn welkom.
Graag zou ik dan uw homepage op de site vermelden
zodat personen die graag gebruik maken van uw service contact met u op kunnen nemen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als ook op uw site te lezen is hoe u er toe bent gekomen om
het roer om te gooien, en hoe uw ervaringen zijn maar dit is geen noodzaak.

Het doel van mijn site is om te laten zien dat men succes kan hebben in het buitenland, en dat
er heel wat mogelijkheden zijn buiten Nederland.
Tevens zal het een vorm van reclame zijn als uw site op onze bladzijde word vernoemt.

De enige die niet in aanmerking komen voor een vermelding zijn personen die alleen maar huisjes verhuren maar zelf gewoon in
Nederland wonen. Deze personen hebben namelijk niet echt Het roer om gegooid zoals de nieuwe site bedoelt

Mocht u intresse hebben om vermeld te worden op onze site dan ontvangen we graag de volgende gegevens van u.

1. Uw website adres.

2. In welk land bent u gaan wonen.

3. In welke sector bent u gaan werken.

4. Bent u via msn of ICQ bereikbaar? zo welk email adres

Dit zijn de eerste noodzakelijke vragen.
Op het moment dat mijn page officieel online gaat hoort u het vervolgens van me.
Er zijn totaal geen kosten of verplichtingen verbonden aan uw vermelding en deze kan op ieder moment ook weer worden beeindigd.

Ik hoop snel iets van u te horen en wens u veel succes met uw activiteiten.

Met vriendelijke groeten
Dicki Smits

Ik ben overigens ook te bereiken via MSN email : no_idea12316@hotmail.com
of IQC : 48195230

Back