Wie heeft er nog ruimte in de container voor een fiets naar Perth?

Status
Not open for further replies.

Fae

XPdite Sponsor
Hallo luitjes,

Twijfel, twijfel, wel of niet de supermamafiets meenemen? Hij was peperduur en het is echt een fantastisch ding. Uit elkaar gehaald weet ik niet of ik onder de 20kg blijf (frame) en dus kan-ie misschien niet eens mee. Tenzij... iemand de komende tijd een container naar Perth verscheept en er ruimte over is die ik mag benutten, tegen vergoeding natuurlijk. Wie o wie? Ik hoor het graag.

Bedankt en groet,
Fae

(Nog minder dan vier weken voor vertrek... yihaa!)
 
Hoi,

Ik neem aan dat je "omafiets" bedoelt zonder versnellingen? Het ligt er aan waar je woont maar hier in de omgeving (met alleen lichte glooiingen) zou je hem nooit kunnen gebruiken. Je komt simpelweg niet van de eene kant naar de andere kant van het dorp zonder 20 keer af te stappen, en de heuvel op te lopen.

Wat wel weer erg stoer is, is natuurlijk met een "omafiets" met verplichte helm hier rond te rijden  :grin:

Een gloednieuw Giant-hybride met verende voorvork (waar ook kinderzitjes op gemonteerd kunnen worden)  bijvoorbeeld is omgerekend in euro's maar 200 euro!  :up:

Wij kennen ook mensen die e.d. fiets hadden meegenomen, en is na anderhalf jaar nog nooit gebruikt! Are you sure you don't want to sell it?

Groeten Sander
 
Neehee, het is een superMAMAfiets, ben je al lang uit Nederland weg? Met 7 versnellingen terwijl ik in Broome ga wonen. Kan mij niet herinneren dat er daar een heuvel is  :wink:

Groet, Fae
 
Hi Fae,

Weet je hoe streng ze zijn op het schoonmaken van je fiets? Wij hebben het advies gekregen om er nieuwe banden op te zetten ivm straatvuil etc. Als je me een mailtje stuurt dan geef ik je mijn telefoonnummer. Onze container wordt 12 maart ingepakt.

Groet Magda
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top