heeft iemand op dit forum om welke reden ook zijn wagen meegenomen naar Australie ? Wat zijn de ervaringen , de kosten en de papiermolen waardoor je moest gaan vooraleer je hem met Australische nummerplaten op de openbare weg kon laten rijden . Moest het stuur in alle omstandigheden naar de rechterkant verplaatst worden ? En wat zijn grosso modo de ombouwkosten daarvoor ? Ik vraag mij af of ik mijn 11 jaar oude Nissan Patrol GR met 180000 KM , maar in perfecte staat zou meenemen ? Zeker neem ik mijn lievelingswagentje cabrio van 1983 ( bijna CLassic ) mee . De containerkosten verschillen tussen 1 of 2 wagens erin maar 1000 EUR . Door de hoge leeftijd vn de wagens denk ik niet te hoge invoertaksen te moeten betalen . Maar wat met de overige kosten en misschien de verplichte ombouwkosten . Ik bekeek DOTARS voor info maar geraak er niet goed wijs uit . Daarom jullie raad aub , Ivan